Nowe media, czyli make PR great again!

Informacja Prasowa - 18.11.2016
123

PRywatki - o działaniach PR w czasach cyfrowej rewolucji

Relacja między PR-owcem i konsumentem zrewolucjonizowała się w ostatnich latach narzucając przedsiębiorstwom nowe modele działania. Rozkwit nowych mediów umożliwił powstawanie nowych modeli biznesowych w których dostrzegane są coraz to nowe możliwości. Czy można mówić o zwycięstwie nowych mediów w wyścigu o zdobywanie poparcia konsumentów? Czy dzięki wykorzystywaniu nowych mediów przepaść między PR-owcem i współczesnym konsumentem  zanika czy może powstaje jeszcze inna ?

Odpowiedzi na te i inne pytania z zakresu wpływu nowych mediów na współczesną komunikację będzie można szukać podczas najbliższej PRywatki. We wtorek, 22 listopada o godzinie 19.00 w klubokawiarni państwomiasto odbędzie się kolejne spotkanie organizowane przez Studenckie Koło Naukowe Moderator w ramach comiesięcznego wykładowo-warsztatowego cyklu. Wstęp na wydarzenie jest jak zawsze wolny.

Tematem spotkania będzie PR w czasach cyfrowej rewolucji oraz wykorzystywanie narzędzi takich jak Instagram w nowych modelach biznesowych.

W świat nowych mediów będą wprowadzać Aleksander Foks oraz Kamil Bolek.

Aleksander Foks – z wykształcenia medioznawca (absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego), a z zawodu PR-owiec. W przeszłości pracował zarówno po stronie prasy, jak i klienta korporacyjnego. Współpracował także z organizacjami pozarządowymi i samorządowymi. Dziś odpowiada za wdrażanie nowych mediów do całościowych strategii komunikacji. W obszarze jego zainteresowań leży również e-commerce. Prywatnie lubi treningi siłowe, dobrą literaturę, białe koszule i zespół One Republic. Uwielbia Instagrama i kuchnię włoską.

Kamil Bolek – PR&Brand Manager w LifeTube oraz Head of Communication w indaHash. Zajmuje się komunikacją firmy z wieloma grupami: digital influencerami i ich wielomilionową publicznością, markami oraz agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Odpowiada za markę „indaHash” na rynkach w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Na co dzień obserwuje szaloną dynamikę zmian w konsumpcji mediów i stale rosnące znaczenie wideo oraz digital influencerów – zarówno w świecie online, jak i offline.

Więcej informacji:

https://www.facebook.com/prywatki

https://www.facebook.com/skn.moderator

https://www.facebook.com/events/1977406135819290/

Comments

comments

123
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...