Nowe koszulki meczowe Hutnika Kraków

Informacja Prasowa - 02.03.2021
220

Nowe koszulki meczowe Hutnika Kraków

Nowe koszulki meczowe Hutnika Kraków

W najbliższy weekend, spotkaniem w Katowicach z tamtejszym GKS, swoje zmagania w 2.Lidze wznowi drużyna Hutnika Kraków. Na kilka dni przed pierwszym wiosennym gwizdkiem, w poniedziałek o godzinie 19:50, klub zaprezentował nowe koszulki meczowe. Wyboru wzoru koszulek dokonali kibice, ich wybór padł na model Tiger II przygotowany przez partnera technicznego firmę Joma:

– W dużej mierze nasi kibice kierowali się zapewne wyglądem koszulek, w których zagrają zawodnicy Hutnika – mówi Artur Trębacz, prezes Hutnika Kraków – Jednak doskonale wiemy, że nic nie dzieje się przypadkiem. Wybór koszulek o nazwie Tiger II doskonale oddaje charakter naszej drużyny. W końcu w wielu kulturach tygrysy uznawane są za symbol siły. Dlatego mam nadzieję, że wzór i nazwa tych koszulek w idealny sposób będą oddawać charakter Hutnika na wiosnę. – dodaje

Koszulki natychmiast trafiły również do sprzedaży w sklepie internetowym. Temu wydarzeniu towarzyszy dodatkowa akcja:

– Z każdej sprzedanej koszulki poprzez sklep internetowy, 10 zł trafi do fundacji ratującej populację tygrysów na świecie – wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika – Ludzie bardzo lubią pożyczać od tygrysów ich nazwę czy piękne kolory. Na co dzień w wielu miejscach możemy zetknąć się z produktami wykorzystującymi w nazwie lub wyglądzie coś „tygrysiego”. Z naszej strony chcemy nie tylko brać, ale również dawać. Dlatego właśnie postanowiliśmy wesprzeć ratowanie populacji tygrysów na świecie. Mam nadzieję, że inni pójdą za naszym przykładem. – dodaje.

Koszulki zakupić można poprzez sklep internetowy Hutnika. Całej akcji towarzyszy specjalnie przygotowany teledysk, za który odpowiada Dominik Patoła oraz sesja zdjęciowa autorstwa Marcina Kądziołki. Scenografię pomogła przygotować Dorota Rusiniak, a o charakteryzację zawodników zadbała Mary Sophie.

fot. Marcin Kadziolka

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...