Nowe agencje w SAR!

Informacja Prasowa - 27.06.2024
22

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona

Na pokładzie witamy agencje: SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad.

Ubiegłe miesiące były dla SAR owocne w znamienite projekty, konkursy i wydarzenia. Niemniej, wiele z tych działań nie byłoby możliwych, gdyby nie zaangażowanie członków stowarzyszenia, dlatego niezmiernie się cieszymy, że do naszego grona dołączają kolejne kreatywne podmioty, które codziennie zmieniają na lepsze polski rynek.

SPOT&DOT to niezależna agencja specjalizująca się tworzeniu komunikacji digital. Tworzą kreatywne i przemyślane strategie oraz angażujące koncepty kreatywne on/offline. Agencja współpracowała między innymi z takimi markami jak: Amazon, Pudliszki, Banku Pekao, Provident, Play, PwC, WP czy Santander.

Aponadto to agencja komunikacji zintegrowanej. Specjalizują się między innymi w kampaniach efektywnościowych, zakupie mediów, tworzeniem identyfikacji wizualnej czy strategii marki, kreacji ATL, BTL, i digital. W swoim portfelu maja takich klientów jak ITAKA, Samsung, PGNiG, Ceresit, Philips, Haribo czy Pocztę Polską.

Garden of Words Group zajmuje się komunikacją zintegrowaną. W ramach grupy funkcjonują trzy ściśle ze sobą współpracujące agencje: Great Minds – specjalizuje się w budowaniu strategii i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań w sferze digital & social media, eventów i BTL. Garden of Words – zajmuje się PR, tworzy projekty z zakresu CSR, komunikację ESG oraz kampanie ukierunkowane na kobiece grupy docelowe. Z kolei Fresh Think zapewnia profesjonalne doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Mogą się pochwalić obsługą m.in.: Allegro, Media Markt, Żabki, Avonu czy Orange.

JU tworzy kreatywne kampanie reklamowe w digitalu. Projektując komunikację, zapewniają obsługę full service. Mogą się pochwalić współpracą z Pandorą, L’Oréal Paris czy E. Wedel.

monday group jest jedną z największych agencji komunikacji w Polsce. Na monday group składają się marki monday comms i monday digital. monday comms specjalizuje się w długofalowym i strategicznym wsparciu klientów agencji. Świadczy usługi w obszarach m.in.: public relations, public affairs, social selling oraz sales-driven marketing. Z kolei monday digital opracowuje strategie, wymyśla koncepty kreatywne, tworzy kreacje, które przykuwają uwagę, wywołują emocje, ale przede wszystkim – generują efekty. Specjalizuje się w działaniach: social media, digital marketing, content marketing, influencer marketing. Ich klientami byli m.in.: Canal+, DELL Technologies, AXIS Communications, CD Projekt, KOŁO, czy Electronic Arts.

Unique One jest cenioną na rynku agencją marketingową 360° z wieloletnim dorobkiem. Sprzedają i budują marki dla polskich i międzynarodowych koncernów. W swoich szeregach skupiają specjalistów od strategii, kreacji, komunikacji, produkcji i obsługi projektów. Unique One może się pochwalić szeroką bazą klientów, wśród których są min.: Nestle Polska S.A., Ministerstwo Finansów, Polkomtel, Lotos Oil, Makro Cash&Carry, Totalizator Sportowy, Żabka, Sokołów, Canon, Śnieżka czy Velux.

Space of Ad jest agencją, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów, oferując kampanie 360 stopni, strategie rozwoju marki, rebranding oraz produkcję filmową. Współpracuje z międzynarodowymi i polskimi klientami w 7 krajach na 3 kontynentach: USA, Kanadzie, Meksyku, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech i Polsce.

 

***

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zostało założone w 1997 r. Organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową. Obecnie to jest ponad 130 podmiotów, a wśród nich agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne. SAR tworzy platformy wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy podmiotami działającymi na rynku, m.in. organizując konferencje, programy edukacyjne, a także prowadząc i wspierając badania branżowe. SAR opracowuje, systematyzuje i popularyzuje standardy przetargowe oraz dobre praktyki biznesowe. Stowarzyszenie jest organizatorem wyznaczających standardy komunikacyjne konkursów i związanych z nimi konferencji: Effie Awards, Innovation Award oraz KTR. SAR promuje środowiska reklamowe w Polsce, a wraz z Konfederacją Lewiatan prowadzi lobbing wokół prawa reklamy. Od 1999 r. SAR należy do European Association of Communications Agencies (EACA) i jest przedstawicielem międzynarodowego konkursu Cannes Lions. www.sar.org.pl

 

 

 

Comments

comments

22
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...