
Nowe agencje odpowiadają za komunikację SM marek: Polski Cukier i Dworski
Informacja Prasowa - 29.11.2017
string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-29-o-11.16.00.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-29-o-11.16.00.png"
Nowe agencje odpowiadają za komunikację SM marek: Polski Cukier i Dworski
Konsorcjum składające się z agencji marketingowej Idealia oraz agencji employer brandingowej BrandandPeople wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w Social Media.
Podmiotem wiodącym jest agencja Idealia, która odpowiada za strategię komunikacji i działania na profilach Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku i Instagramie oraz profilu marki Dworski na Facebooku.
Do zadań agencji należy regularne prowadzenie profili, animacja społeczności oraz opracowywanie i realizacja konkursów dla fanów obu marek. Główną osobą koordynującą prace po stronie konsorcjum jest account manager Karina Nowak, za content odpowiada Kinga Biernacka.
Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku: https://www.facebook.com/SekretySlodkiejKuchni/
Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Instagramie: https://www.instagram.com/SekretySlodkiejKuchni/
Profil marki Dworski na Facebooku: https://www.facebook.com/Dworski/
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
