Nowe agencje odpowiadają za komunikację SM marek: Polski Cukier i Dworski

Informacja Prasowa - 29.11.2017
220

Nowe agencje odpowiadają za komunikację SM marek: Polski Cukier i Dworski

Konsorcjum składające się z agencji marketingowej Idealia oraz agencji employer brandingowej BrandandPeople wygrało przetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w Social Media.

Podmiotem wiodącym jest agencja Idealia, która odpowiada za strategię komunikacji i działania na profilach Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku i Instagramie oraz profilu marki Dworski na Facebooku.

Do zadań agencji należy regularne prowadzenie profili, animacja społeczności oraz opracowywanie i realizacja konkursów dla fanów obu marek. Główną osobą koordynującą prace po stronie konsorcjum jest account manager Karina Nowak, za content odpowiada Kinga Biernacka.

Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Facebooku: https://www.facebook.com/SekretySlodkiejKuchni/ 

Profil marki Sekrety Słodkiej Kuchni na Instagramie: https://www.instagram.com/SekretySlodkiejKuchni/

Profil marki Dworski na Facebooku: https://www.facebook.com/Dworski/

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...