Nowa wakacyjna kampania Storytel

Informacja Prasowa - 11.07.2019
108

Nowa wakacyjna kampania Storytel

Od początku lipca na platformie Storytel jest już dostępna trzecia część serii o przygodach Sherlocka Holmesa w interpretacji Borysa Szyca. Postać legendarnego detektywa towarzyszy również wakacyjnej kampanii reklamowej platformy z rozrywką audio.

Pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa, wydany po dwóch powieściach: „Studium w Szkarłacie” i „Znak Czterech”, od początku lipca jest dostępny w formie audiobooka w aplikacji Storytel. To trzecia odsłona genialnej interpretacji opowieści o słynnym detektywie w wykonaniu Borysa Szyca.
Borys Szyc w roli Sherlocka Holmesa na Storytel zadebiutował pod koniec kwietnia. W audiobookach aktor w genialny sposób wciela się nie tylko w rolę tytułowego bohatera opowiadań, ale również pozostałe postaci stworzone przez sir Arthura Conan Doyle’a.  Niezwykłą interpretację docenili użytkownicy aplikacji. Powieść „Studium w Szkarłacie” od dwóch miesięcy utrzymuje się w TOP 10 najchętniej słuchanych tytułów na Storytel.

„Jedyny w swoim rodzaju Sherlock Holmes” w wakacyjnej kampanii Storytel

W kampanii promującej projekt wykorzystano nie tylko głos, ale także wizerunek aktora. W wideo promujących produkcję Borys Szyc występuje w czterech różnych odsłonach, a klip umieszczony pod koniec kwietnia na kanale YouTube wyświetlono już przeszło 820 tys. razy.
Z początkiem lipca wystartowała również wakacyjna kampania telewizyjna Storytel, w której obok spotu wizerunkowego emitowanego w kanałach TVP, Polsat i TVN,  można również zobaczyć billboardy sponsorskie z Borysem Szycem w roli Sherlocka Holmesa i Ireny Adler.
Kampanię telewizyjną uzupełnia kampania online na YouTube i w social mediach z wykorzystaniem krótkich, zabawnych wideo, odsyłających do aplikacji.
Słynnego detektywa nie zabrakło również podczas najdłuższego festiwalu wakacyjnego Kino Letnie Sopot – Zakopane, którego Storytel jest  sponsorem. Wideo z Borysem Szycem w czterech różnych odsłonach jest emitowane podczas projekcji nad morzem i w górach w „Piątki ze Storytel”. Sherlock Holmes jest również bohaterem outdoorowej kampanii marki , w ramach której w Warszawie pojawiły się billboardy i citylighty.
Kreacje do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry.
Do końca roku w aplikacji Storytel będzie można wysłuchać jeszcze kolejnych sześciu odsłon opowieści o detektywie Holmes w interpretacji Borysa Szyca, w tym m.in. kolejnego zbioru opowiadań pt. „Wspomnienia Sherlocka Holmesa” oraz słynnej powieści „Pies Baskerville’ów”. Na dedykowanej projektowi stronie internetowej www.sherlockholmes.storytel.com, można wysłuchać fragmentów produkcji i skorzystać z 30 dni bezpłatnego testowania aplikacji z audiobookami.

„Przygody Sherlocka Holmesa”

„Przygody Sherlocka Holmesa” to pierwszy z pięciu zbiorów opowiadań o przygodach detektywa Sherlocka Holmesa. Podobnie jak w pierwszych dwóch powieściach – „Studium w Szkarłacie” i „Znak Czterech” – Holmes rozwiązuje nietypowe i skomplikowane zagadki kryminalne, posługując się przede wszystkim metodą dedukcji. W rozszyfrowywaniu problemów pomaga detektywowi także znajomość psychologii, chemii, prawa, literatury sensacyjnej oraz policyjne kroniki wypadków i nieodłączna fajka, a czasami gra na skrzypcach. Ponadto dzięki nieprzeciętnej sprawności fizycznej potrafi wyjść cało z najtrudniejszych opresji. W działaniach towarzyszy mu dr Watson, przyjaciel i kronikarz wszystkich znaczących dokonań.

Comments

comments

108
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...