Nowa szefowa komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A.

Informacja Prasowa - 28.05.2019
4

Nowa szefowa komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao S.A.

Katarzyna Żądło pokieruje komunikacją korporacyjną Banku Pekao S.A., wykorzystując swoje kilkunastoletnie doświadczenie w projektach dla międzynarodowych marek z sektora finansowego. W Pekao będzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną, w tym kontakty z mediami, wewnętrzną oraz działania z zakresu CSR. Katarzyna Żądło jest doktorem nauk ekonomicznych – specjalizuje się w tematyce zarządzania wartością przedsiębiorstw przez komunikację.

Katarzyna Żądło dołączyła do Banku Pekao S.A. pod koniec kwietnia, obejmując stanowisko Dyrektora Biura Public Relations i Nowych Mediów.

Aktualnie jesteśmy w trakcie poważanych zmian. Realizujemy strategię rozwoju na lata 2018-2020; weszliśmy w zaawansowany etap cyfrowej transformacji – zmieniamy sposoby pracy i przechodzimy na obsługę klienta z wykorzystaniem technologii cyfrowych.W tak ważnym dla nas momencie, kluczowa będzie dobra komunikacja odpowiadająca na potrzeby wszystkich interesariuszy. Myślę zarówno o rzetelnej, systematycznej komunikacji z otoczeniem rynkowym i pracownikami banku, jak również o ciekawych formatach, które będziemy wykorzystywali w myśl zasady „medium is a message”. Chcemy komunikować się z rynkiem w sposób odpowiedzialny, ale też i atrakcyjny – mówi Katarzyna Żądło.

Katarzyna Żądło posiada kilkunastoletnie doświadczenie w różnorodnych projektach (komunikacji korporacyjnej, marketingowej, wewnętrznej, PR produktu, relacjach inwestorskich czy CSR) realizowanych zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowych korporacji. Do swoich organizacji wprowadziła wiele kreatywnych działań i narzędzi. Zawodowo związana była m.in. z Citi Handlowy, BNP Paribas, a ostatnio DNB Bank Polska (w dwóch ostatnich pełniła funkcję rzecznika prasowego i odpowiadała za ich działania PR). Zajmowała się komunikacją korporacyjną związaną z fuzjami, zmianami strategii i rebrandingiem.

Żądło jest także doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu (Szkoła Główna Handlow). Specjalizuje się w zarządzaniu wartością rynkową przedsiębiorstw poprzez komunikację i budowę zaufania. Jest autorką publikacji z tego zakresu, w tym koncepcji Indeksu Zaufania i Ratingu Zaufania do spółek giełdowych.

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...