Nowa spółka w grupie up. Dołącza medicine up

Jerzy Ciszewski - 30.01.2025
69

Urszula Łaskawiec i Katarzyna Łempicka dołączyły do grupy konsultingowej up

Współtworzą spółkę medicine up, która specjalizuje się w zarządzaniu relacjami w branży medycznej. Tym samym specjalistki od kompetencji miękkich, zarządzania doświadczeniem pacjenta (PX), administracją medyczną i procesami rejestracji łączą siły z Michałem Proszowskim, byłym rzecznikiem i dyrektorem komunikacji stadionu PGE Narodowy.

— Naszym celem było stworzenie miejsca, które kompleksowo przeprowadzi placówki branży medycznej przez proces budowy relacji z pacjentem. Znając specyfikę i rozdrobnienie rynku, stworzyliśmy ofertę szkoleń, które podnoszą umiejętności komunikacyjne zespołów rejestracji, lekarzy, ale też pracowników administracji. Każdy, niezależnie od rozmiaru swojego biznesu, może liczyć na pomoc w zrozumieniu pozamedycznych potrzeb swoich pacjentów, a następnie zdobyć wiedzę, która pozwoli na nie odpowiedzieć. Dla podmiotów, które potrzebują codziennego wsparcia, przygotowaliśmy też obsługę agencyjną, dzięki niej kompleksowo pomagamy w zarządzaniu wizerunkiem — mówi Michał Proszowski, współwłaściciel medicine up.

Trzecia marka w grupie

Proszowski od 2023 roku rozwija grupę up, której celem jest tworzenie specjalistycznych agencji łączących umiejętności z obszaru PR z kompetencjami branżowymi. W ten sposób działają już knowledge up oraz industry up.

— Pierwsze zaproszenie do grupy dostałam ponad rok temu. Wizja, którą wtedy zbudowaliśmy sprawiła, że zaczęłam zauważać, jak bardzo brakuje w branży kompleksowego podejścia do zarządzania relacjami i wspierającą je komunikacją. Połączenie umiejętności Katarzyny i Michała z moimi, ale też świadomość doświadczeń, które wnoszą inni członkowie grupy, jest odpowiedzią na tę niszę. Wspierając razem rynek medyczny, będziemy w stanie zrobić znacznie więcej niż do tej pory robiłyśmy z Katarzyną — tłumaczy Urszula Łaskawiec, prezeska zarządu medicine up.

Wiceprezeską spółki została Katarzyna Łempicka. Podobnie jak Łaskawiec, ostatnie 10 lat poświęciła szkoleniu pracowników branży medycznej. Łempicka specjalizuje się w audytach placówek medycznych, zarządzaniu BHP, RODO, pomaga organizacjom przygotować się do kontroli prowadzonych przez PIP, SANEPID, UW czy UODO. Urszula Łaskawiec przez ten czas przeszkoliła tysiące pracowników branży medycznej: zespoły rejestracji, administracji, pielęgniarki, a także lekarzy. Uczyła kompetencji miękkich, wspierających budowę relacji z pacjentem. Specjalizuje się w mapowaniu ścieżki pacjenta, jest trenerką FRIS oraz Gallupa. Pełni też funkcję redaktorki naczelnej dwumiesięcznika branżowego „Patient Experience Manager”.

Specjalizacja branżowa w PR

— Wiemy, że rynek potrzebuje dziś głębokiej specjalizacji. Dlatego agencje PR powinny łączyć eksperckie kompetencje branżowe z wiedzą na temat mechanizmów komunikacji i zarządzania relacjami publicznymi. W ten sposób dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości usługi dobrze dopasowane do dziedzin, w których działają — podkreśla Damian Kwiek, dyrektor industry up, wcześniej związany m.in. z Platformą Przemysłu Przyszłości, portalem technologicznym CHIP i radiową Trójką.

industry up przenosi idee i doświadczenia z przemysłu do innych dziedzin, traktując koncepcje przemysłu 4.0 i 5.0 jako wartościową inspirację dla biznesu. W ostatnim czasie firma współpracowała m.in. z MT Biznes, Mediarecovery, Radiem Nowy Świat czy Centralnym Instytutem Ochrony Pracy – Państwowym Ośrodkiem Badawczym. W tej chwili Damian Kwiek koordynuje też kampanię pod hasłem “Zawody przyszłości w przemyśle 5.0” finansowaną przez Unię Europejską. Międzynarodowy projekt współtworzony z Futuramą 4P ze Skopje ma za zadanie docierać z wiedzą o profesjach z zakresu m.in. robotyki, zarządzania danymi i sztucznej inteligencji do odbiorców w Polsce i Macedonii.

Pierwszą w rodzinie up była agencja knowledge up, która współpracuje ze światem akademickim, instytutami badawczymi i indywidualnymi naukowcami. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, centrum naukowe ICTER, badacze Uniwersytetu Śląskiego czy startupy tworzące nowe usługi dzięki działalności B+R. Proszowski przed jej założeniem zarządzał komunikacją na stadionie PGE Narodowym. Wcześniej był wydawcą strony głównej serwisu Onet oraz zastępcą szefa redakcji serwisów internetowych „Rzeczpospolitej”.

 

Comments

comments

69
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...