Urszula Łaskawiec i Katarzyna Łempicka dołączyły do grupy konsultingowej up
Współtworzą spółkę medicine up, która specjalizuje się w zarządzaniu relacjami w branży medycznej. Tym samym specjalistki od kompetencji miękkich, zarządzania doświadczeniem pacjenta (PX), administracją medyczną i procesami rejestracji łączą siły z Michałem Proszowskim, byłym rzecznikiem i dyrektorem komunikacji stadionu PGE Narodowy.
— Naszym celem było stworzenie miejsca, które kompleksowo przeprowadzi placówki branży medycznej przez proces budowy relacji z pacjentem. Znając specyfikę i rozdrobnienie rynku, stworzyliśmy ofertę szkoleń, które podnoszą umiejętności komunikacyjne zespołów rejestracji, lekarzy, ale też pracowników administracji. Każdy, niezależnie od rozmiaru swojego biznesu, może liczyć na pomoc w zrozumieniu pozamedycznych potrzeb swoich pacjentów, a następnie zdobyć wiedzę, która pozwoli na nie odpowiedzieć. Dla podmiotów, które potrzebują codziennego wsparcia, przygotowaliśmy też obsługę agencyjną, dzięki niej kompleksowo pomagamy w zarządzaniu wizerunkiem — mówi Michał Proszowski, współwłaściciel medicine up.
Trzecia marka w grupie
Proszowski od 2023 roku rozwija grupę up, której celem jest tworzenie specjalistycznych agencji łączących umiejętności z obszaru PR z kompetencjami branżowymi. W ten sposób działają już knowledge up oraz industry up.
— Pierwsze zaproszenie do grupy dostałam ponad rok temu. Wizja, którą wtedy zbudowaliśmy sprawiła, że zaczęłam zauważać, jak bardzo brakuje w branży kompleksowego podejścia do zarządzania relacjami i wspierającą je komunikacją. Połączenie umiejętności Katarzyny i Michała z moimi, ale też świadomość doświadczeń, które wnoszą inni członkowie grupy, jest odpowiedzią na tę niszę. Wspierając razem rynek medyczny, będziemy w stanie zrobić znacznie więcej niż do tej pory robiłyśmy z Katarzyną — tłumaczy Urszula Łaskawiec, prezeska zarządu medicine up.
Wiceprezeską spółki została Katarzyna Łempicka. Podobnie jak Łaskawiec, ostatnie 10 lat poświęciła szkoleniu pracowników branży medycznej. Łempicka specjalizuje się w audytach placówek medycznych, zarządzaniu BHP, RODO, pomaga organizacjom przygotować się do kontroli prowadzonych przez PIP, SANEPID, UW czy UODO. Urszula Łaskawiec przez ten czas przeszkoliła tysiące pracowników branży medycznej: zespoły rejestracji, administracji, pielęgniarki, a także lekarzy. Uczyła kompetencji miękkich, wspierających budowę relacji z pacjentem. Specjalizuje się w mapowaniu ścieżki pacjenta, jest trenerką FRIS oraz Gallupa. Pełni też funkcję redaktorki naczelnej dwumiesięcznika branżowego „Patient Experience Manager”.
Specjalizacja branżowa w PR
— Wiemy, że rynek potrzebuje dziś głębokiej specjalizacji. Dlatego agencje PR powinny łączyć eksperckie kompetencje branżowe z wiedzą na temat mechanizmów komunikacji i zarządzania relacjami publicznymi. W ten sposób dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości usługi dobrze dopasowane do dziedzin, w których działają — podkreśla Damian Kwiek, dyrektor industry up, wcześniej związany m.in. z Platformą Przemysłu Przyszłości, portalem technologicznym CHIP i radiową Trójką.
industry up przenosi idee i doświadczenia z przemysłu do innych dziedzin, traktując koncepcje przemysłu 4.0 i 5.0 jako wartościową inspirację dla biznesu. W ostatnim czasie firma współpracowała m.in. z MT Biznes, Mediarecovery, Radiem Nowy Świat czy Centralnym Instytutem Ochrony Pracy – Państwowym Ośrodkiem Badawczym. W tej chwili Damian Kwiek koordynuje też kampanię pod hasłem “Zawody przyszłości w przemyśle 5.0” finansowaną przez Unię Europejską. Międzynarodowy projekt współtworzony z Futuramą 4P ze Skopje ma za zadanie docierać z wiedzą o profesjach z zakresu m.in. robotyki, zarządzania danymi i sztucznej inteligencji do odbiorców w Polsce i Macedonii.
Pierwszą w rodzinie up była agencja knowledge up, która współpracuje ze światem akademickim, instytutami badawczymi i indywidualnymi naukowcami. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, centrum naukowe ICTER, badacze Uniwersytetu Śląskiego czy startupy tworzące nowe usługi dzięki działalności B+R. Proszowski przed jej założeniem zarządzał komunikacją na stadionie PGE Narodowym. Wcześniej był wydawcą strony głównej serwisu Onet oraz zastępcą szefa redakcji serwisów internetowych „Rzeczpospolitej”.
Comments
