Nowa reklama telewizyjna Goodyeara z udziałem zawodników Bayernu Monachium

Informacja Prasowa - 21.10.2016
27

Piłkarze Bayernu Monachium w reklamie Goodyear - spot i kulisy jego powstania

Inauguracji kolejnej kolejki piłkarskiej Bundesligi towarzyszyła prezentacja nowej, telewizyjnej reklamy wiodącej marki oponiarskiej Goodyear. W spocie wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium – David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.

Aby uczcić doskonałe partnerstwo, Goodyear i Bayern Monachium wyprodukowały reklamę telewizyjną (https://www.youtube.com/watch?v=wv7V-36mfsw) z udziałem światowej klasy piłkarzy reprezentujących barwy słynnego niemieckiego klubu. Zrealizowany materiał podkreśla wspólne wartości obu marek – „To become the best, you have to go the extra mile”, czyli „Aby stać się najlepszym, musisz pokonać dodatkową milę”.

Reklama podkreśla determinację oraz wspólny wysiłek Goodyeara i Bayernu Monachium w dążeniu do tego samego celu.

Film prezentuje ciężki trening zawodników niemieckiego klubu, niezwykle zmotywowanych by zwyciężyć na murawie oraz pasję zespołu badawczo-rozwojowego Goodyeara, skoncentrowanego na dostarczaniu wysokiej jakości opon, które zdobędą branżowe nagrody – powiedział Martijn de Jonge, dyrektor marki Goodyear w regionie EMEA.

Zarówno Goodyear, jak i Bayern Monachium to marki o ponad stuletniej historii, których pasja w dążeniu do zwycięstwa przyniosła im uznanie i szacunek na całym świecie.

Platynowe partnerstwo zostało zawarte pod koniec 2015 roku w obecności najważniejszych zawodników klubu.

Nagranie prezentujące kulisy powstawania reklamy dostępne są pod adresem – https://www.youtube.com/watch?v=YiPCLDI4Bk8.

Comments

comments

27
Komentarze
Sonda

Czy nagrody branżowe przynoszą agencjom PR, oprócz prestiżu, korzyści biznesowe??

Loading ... Loading ...