Na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami.
Magda przeszła do Spotlight z LifeTube, gdzie odpowiadała za pracę z twórcami zewnętrznymi kategorii lifestyle i muzyka, w imieniu których dbała o dobre relacje z klientami agencji i nawiązywała oraz koordynowała współprace influencerskie. Zajmowała się odpowiednim dobieraniem twórców do potrzeb konkretnych projektów, a także prowadzeniem kampanii, w tym egzekucją świadczeń wynikających z wynegocjowanych kontraktów.
– “Okienko transferowe” w Spotlight jest otwarte od początku roku i w tym okresie w odpowiedzi na ogromną dynamikę naszych projektów i rozwój portfolio twórców, udało nam się zrekrutować naprawdę doświadczony zespół managerów. Cieszę się, że do zespołu dołączają tak profesjonalne osoby jak Magda – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca.
Przed dołączeniem do LifeTube Magda pracowała w firmie świadczącej usługi zarządzania nieruchomościami MVGM, gdzie zajmowała stanowisko marketing coordinator. Była między innymi odpowiedzialna za organizację eventów w budynkach biurowych dla najemców.
W Spotlight Agency będzie odpowiadała za zarządzanie projektami wizerunkowymi, negocjacjami warunków biznesowych, kampaniami ambasadorskimi i współpracami jednej z najpopularniejszych influencerek na rynku, Natalii Natsu Karczmarczyk.
Ukończyła studia na Politechnice Białostockiej na wydziale zarządzania. Ponadto po zrealizowanym kursie planowania, organizacji i zarządzania projektami została certyfikowanym event managerem.