Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency

Informacja Prasowa - 11.08.2022
255

Na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den

Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency
 

Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 

Magda przeszła do Spotlight z LifeTube, gdzie odpowiadała za pracę z twórcami zewnętrznymi kategorii lifestyle i muzyka, w imieniu których dbała o dobre relacje z klientami agencji i nawiązywała oraz koordynowała współprace influencerskie. Zajmowała się odpowiednim dobieraniem twórców do potrzeb konkretnych projektów, a także prowadzeniem kampanii, w tym egzekucją świadczeń wynikających z wynegocjowanych kontraktów.

– “Okienko transferowe” w Spotlight jest otwarte od początku roku i w tym okresie w odpowiedzi na ogromną dynamikę naszych projektów i rozwój portfolio twórców, udało nam się zrekrutować naprawdę doświadczony zespół managerów. Cieszę się, że do zespołu dołączają tak profesjonalne osoby jak Magda – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca.

Przed dołączeniem do LifeTube Magda pracowała w firmie świadczącej usługi zarządzania nieruchomościami MVGM, gdzie zajmowała stanowisko marketing coordinator. Była między innymi odpowiedzialna za organizację eventów w budynkach biurowych dla najemców.

W Spotlight Agency będzie odpowiadała za zarządzanie projektami wizerunkowymi, negocjacjami warunków biznesowych, kampaniami ambasadorskimi i współpracami jednej z najpopularniejszych influencerek na rynku, Natalii Natsu Karczmarczyk.

Ukończyła studia na Politechnice Białostockiej na wydziale zarządzania. Ponadto po zrealizowanym kursie planowania, organizacji i zarządzania projektami została certyfikowanym event managerem.

Comments

comments

255
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...