Nowa odsłona serwisu Pudelek

Informacja Prasowa - 15.11.2019
190

Nowa odsłona serwisu Pudelek

Pudelek.pl, najbardziej rozpoznawalny serwis show-biznesowy w Polsce, wystartował w nowej odsłonie. Zyskał nowoczesny silnik technologiczny, większe zdjęcia w wersji mobile, ma też ulepszoną siatkę reklamową. Zmianom towarzyszy przebudowanie strategii programowej.

Od niemal 14 lat Pudelek przygląda się życiu gwiazd, opisuje i uszczypliwie komentuje wydarzenia w show-biznesie. Serwis przeszedł właśnie największą zmianę w swojej historii. Zachowując ciągłość graficzną zmienił sposób prezentowania treści, zwłaszcza w wersji mobile.

14 lat w internecie to cała era. Nasz król serwisów rozrywkowych potrzebował nie tylko nowego wyglądu. Przede wszystkim potrzebował lepszej technologii. Napisaliśmy go więc od nowa, z nowym CMSem dla dziennikarzy, z nowym wyglądem dla użytkowników, z nową siatką reklamową dla biura reklamy. Po tych zmianach wreszcie będziemy też mieli narzędzia do rywalizacji o ruch SEOmówi Tomasz Machała, wiceprezes ds. produktu wydawniczego Wirtualna Polska Media.

Serwis został wykonany przy użyciu nowoczesnych i najpopularniejszych technologii na rynku IT: React, Node.js, Golang. Szczególnie dobrze wpłynęło to na mobile. Poprawiliśmy kluczowe parametry, takie jak szybkość, płynność i responsywność. Uruchomienie nowego Pudelka to również udostępnienie redakcji nowoczesnego CMSa, który poprawi komfort i efektywność w codziennej pracymówi Sławomir Kuncewicz, dyrektor departamentu software development w Wirtualnej Polsce.

Pudelek to nie tylko materiały tworzone przez redakcję, to również społeczność, która generuje 200 tys. komentarzy miesięcznie. Dlatego ulepszono system ich publikacji i moderowania. Zmiany dotyczą także strategii programowej.

Pudelek nadal będzie miał lekki, a zarazem kąśliwy charakter. Nie przestaniemy patrzeć na show-biznes z dystansem. Ale zgodnie z oczekiwaniami naszych użytkowników stawiamy na nowoczesną rozrywkę w formie wideo i rozbudowanie naszej pozycji w social mediach– mówi Agnieszka Rowicka, menadżer ds. rozwoju serwisów show-biznes.

Pudelek ma też nową ofertę reklamową dostosowaną do wszystkich urządzeń. Dostarcza duże, wizerunkowe formaty o wysokim viewability, pakiety z gwarancją widzialnych odsłon oraz produkty content marketingowe.

Comments

comments

190
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...