Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl przygotowana we współpracy z Artegence

Informacja Prasowa - 21.03.2022
186

Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl przygotowana we współpracy z Artegence

Nowa odsłona serwisu Komunikaty.pl przygotowana we współpracy z Artegence

Platforma Komunikaty.pl, należąca do Agory i będąca częścią grupy Wyborcza.pl, uzyskała właśnie odświeżony wygląd oraz funkcjonalności. Nowa wersja serwisu to nie tylko nowoczesny, przyjazny design i przejrzysta formuła, ale też udoskonalenia, tj. mobilna wersja oraz uproszczenia
w wyszukiwaniu ogłoszeń. Za UX/UI oraz development platformy odpowiadała agencja Artegence.

Komunikaty.pl to serwis związany z dawnym tytułem „Gazeta Komunikaty” powiązanym z „Gazetą Wyborczą”, a obecnie z dodatkiem „Mój Biznes”. Na stronie można znaleźć informacje będące uzupełnieniem treści gospodarczych Wyborcza.pl – m.in. wymianę informacji o aktualnych ofertach dla biznesu poszukującego propozycji inwestycyjnych.

Agencja Artegence, wspólnie z zespołem „Wyborczej”, przygotowała nową odsłonę Komunikaty.pl,­ skupiając się na dostosowaniu jej do potrzeb dzisiejszych, internetowych odbiorców. Priorytetem więc było uzyskanie maksymalnej prostoty, przejrzystości i łatwości w obsłudze platformy. Intuicyjna wyszukiwarka, która posiada obecnie rozbudowaną listę kategorii i filtrów, pozwoli użytkownikom łatwiej odnaleźć oferty związane z zamówieniami publicznymi, postępowaniami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi, ogłoszeniami sądowymi czy z obszaru B2B. Wszystkie wprowadzone zmiany mają na celu ułatwić odbiorcom korzystanie z bogactwa treści serwisu Komunikaty.pl.

Nowością jest również Alert, dzięki któremu użytkownicy mogą otrzymywać informacje dot. interesujących ich ogłoszeń w postaci powiadomienia. Odświeżony, nowoczesny wygląd uzyskał także Newsletter. Nowe Komunikaty.pl to też nowe logo.

Odsłona serwisu ujrzała światło dzienne 14 marca 2022 roku. Właściciele platformy zapowiadają stałe prace w kontekście jego optymalizacji. Artegence odpowiadała za działania w obszarze UX/UI designu oraz wdrożenie technologiczne.

Comments

comments

186
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...