Nowa odsłona kampanii Żywca „Chce się Ż” pod hasłem „Ż jak lubisz”

Informacja Prasowa - 19.03.2019
190

Nowa odsłona kampanii Żywca „Chce się Ż” pod hasłem „Ż jak lubisz”

Nowa odsłona kampanii Żywca „Chce się Ż” pod hasłem „Ż jak lubisz”

Marka Żywiec zaprezentowała kolejną edycję kampanii „Chce się Ż” –  konsekwentnie rozwijającą się z 2015 roku. Nowa odsłona startowała pod hasłem „Ż jak lubisz” i pokazuje, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale, by lubić to, co się robi.

Chcemy pokazywać, że warto jest robić w życiu to, co się lubi i cieszyć się Ż. W nowej kampanii w charakterystyczny dla siebie, lekki i inteligentny sposób Żywiec pokazuje swoje rozumienie apetytu na życie. Poczucie humoru, dystans do siebie i konsekwencja w naszej komunikacji sprawiają, że marka nieustająco buduje przewagę nad konkurentami – mówi Ewa Kierlik, p.o. Marketing Manager marki Żywiec.

Nowa odsłona kampanii została ukazana w spotach reklamowych z udziałem mistrzyni paraolimpijskiej Natalii Patryki oraz mistrza świata w szybownictwie Sebastiana Kawy. Już od 18 marca nowe spoty można zobaczyć w kanałach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Marka zaplanowała działania nie tylko w ramach kampanii telewizyjnej, lecz także w mediach społecznościowych.

Działania w ramach kampanii reklamowej zostały przegotowane za pomocą 2012 Agency (kreacja komunikacji), Opus Film (produkcja spotu), Televisor (postprodukcja – obraz), Ztudio&Burza (postprodukcja – dźwięk), VMLY&R (digital, social media), Starcom (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Hope (PR). Marco Bellone i Giovanni Consonni są reżysarami spotu.

Źródło: https://grupazywiec.pl/z-jak-lubisz-czyli-nowa-odslona-kampanii-chce-sie-z-marki-zywiec

https://www.youtube.com/watch?v=yv40mYW9BIw – nowy spot reklamowy

źródło: https://grupazywiec.pl/z-jak-lubisz-czyli-nowa-odslona-kampanii-chce-sie-z-marki-zywiec

Comments

comments

190
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...