nowa odsłona kampanii reklamowej Nest Banku

Jerzy Ciszewski - 08.01.2019
192

nowa odsłona kampanii reklamowej Nest Banku

nowa odsłona kampanii reklamowej Nest Banku

Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej Nest Banku promująca konto za 0 zł oraz kredyt dla firm. W reklamach po raz kolejny zobaczymy znanego i lubianego przez klientów Pana Ignacego.

Nest Bank od launchu marki w 2016 r. konsekwentnie podkreśla, że jest bankiem odpowiadającym na potrzeby polskich rodzin oraz mikro i małych przedsiębiorców. Bank dąży do tego, aby być blisko swoich klientów i oferować im nowoczesne produkty finansowe, które zapewnią im poczucie bezpieczeństwa. Najnowsza odsłona spotów reklamowych banku jest kontynuacją wcześniej przyjętej strategii komunikacyjnej.
NESTBANK_TV_30s_RENDER (0-00-13-24).png

„W Nest Banku nie szukasz, w Nest Banku masz…”

NESTBANK_FIRMA_30s RENDER (0-00-07-17).png
Głównym bohaterem spotów Nest Banku pozostaje znany i lubiany Pan Ignacy, który dzieli się swoim doświadczeniem z lokalną społecznością.

Tym razem nasz bohater służy pomocą napotkanym sąsiadom, wskazując proste rozwiązania ich codziennych finansowych problemów. Chcieliśmy pokazać życiowe sytuacje, w których Nest Bank może być równie pomocny jak… Pan Ignacy. Bo „W Nest Banku nie szukasz, w Nest Banku masz…” np. darmowe wypłaty z każdego bankomatu, co doceni każdy, komu zdarzyło się naciąć na prowizję. Zbudowaliśmy wizerunek banku, który działa z myślą o rodzinie i małych firmach. W obecnej kampanii pokazujemy konkretne rozwiązania, dzięki którym spełniamy tę obietnicę.

Bartosz Dziendziel, dyrektor Departamentu Marketingu w Nest Banku

NESTBANK_TV_30s_RENDER (0-00-24-19).png
Nowe spoty Nest Banku emitowane są od 7 stycznia w kanałach ogólnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy BLUE 449.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...