Nowa odsłona Kampanii Kolejowe ABC

Informacja Prasowa - 17.03.2020
263

Nowa odsłona Kampanii Kolejowe ABC

Ruszył kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. W telewizji wystartowała emisja nowych odcinków programów dla dzieci. Widzowie zobaczą także spot z nosorożcem Rogatkiem.

Działania w ramach obecnego etapu Kampanii potrwają od marca do maja 2020 roku. Obejmą emisję spotów edukacyjnych z głównym bohaterem Kampanii – nosorożcem Rogatkiem w telewizji, kinach i w internecie oraz produkcję i emisję programów edukacyjnych dla dzieci: „Myszka w paski i podróże koleją” na antenie Mini Mini+, a także programu „Twoja Kolej” w TVP ABC. Komunikację kampanii uzupełnia współpraca z vlogerami oraz działania public relations i social media.

W 2019 roku programy telewizyjne dla dzieci realizowane na rzecz Kampanii Kolejowe ABC przyciągnęły przed ekrany ponad 3 miliony widzów. Wiosną tego roku zostanie wyemitowanych 5 nowych odcinków animacji dla dzieci „Myszka w paski i podróże koleją”, a od marca do listopada trwać będzie emisja 35. nowych odcinków programu „Twoja Kolej”. Łącznie dla programu „Myszka w paski i podróże koleją” powstanie 20 odcinków animacji, a dla programu „Twoja Kolej” – 39 odcinków.

Duże zainteresowanie wśród widzów wzbudziły także dotychczasowe spoty z nosorożcem Rogatkiem. Ponad 15 mln widzów obejrzało spoty w telewizji, ponad 5 mln – w kinach, a prawie 14 mln – w internecie.

Od 9 marca na kanale YouTube jest dostępny także nowy spot Kampanii Kolejowe ABC, a wszystkie aktualności można śledzić stale na profilach na Facebookui Instagramie.

Za realizację Kampanii Kolejowe ABC odpowiada Urząd Transportu Kolejowego we współpracy z konsorcjum trzech agencji: Media Group, Partner of Promotion oraz bringMore advertising.

Kampania Kolejowe ABC realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Comments

comments

263
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...