Nowa odsłona kampanii „I love Maczfit”

Informacja Prasowa - 18.01.2021
103

Nowa odsłona kampanii „I love Maczfit”

Nowa odsłona kampanii „I love Maczfit”

Marka Maczfit prezentuje nową odsłonę kampanii „I love Maczfit”, w ramach której wyjątkowe osoby z niezwykłą pasją dzielą się swoją codziennością i opowiadają o tym, jak catering dietetyczny pomaga w realizacji postawionych celów. Naczelnym przekazem cyklu krótkich materiałów wideo jest hasło „Kocham siebie, dbam o siebie”.

W ubiegłym roku Maczfit wspólnie ze swoimi ambasadorami zrealizował inicjatywę, w ramach której opublikował cykl materiałów wideo opowiadających o miłości do marki. Znani i lubiani, którzy na co dzień korzystają z cateringu dietetycznego, zostali zaproszeni do projektu, by szczerze opowiedzieli, za co tak naprawdę go kochają. Każda z osób przekazała inną opowieść, spójną nie tylko z prowadzonym trybem życia, lecz także wartościami, którymi od lat kieruje się marka.

W nowym roku firma zapowiedziała kontynuację kampanii, a do współpracy zaprosiła osoby, które dzięki swojej historii, pasji i zaangażowaniu stały się inspiracją dla tłumów. Wśród nich Dorota Banaszczyk – mistrzyni świata w karate, twórcy MUAStudios, czyli niezwykłej, polskiej pracowni rzemieślniczej, której projekty zostały docenione na całym świecie oraz Marta Wojtal – jedna z najsłynniejszych fotografów w kraju. W kampanii po raz kolejny wzięła udział również dyrektor pokazów mody Kasia Sokołowska. Bohaterowie zabrali widzów do miejsc, w których oddają się swojej pasji – pracowni, sali treningowej czy domowego zacisza.

„W 2021 roku poprzez kampanię I love Maczfit zwracamy uwagę naszych odbiorców na to co ważne, na wartości takie jak szacunek do swojego ciała i troska o nie. Historie bohaterów przedstawione w naszych kreacjach/spotach obrazują rozważania  na temat samoakceptacji i dbania o siebie. Catering dietetyczny, to nie „rarytas”, a  doskonałe rozwiązanie, które pomaga bohaterom i szerokiej grupie naszych Klientów stawiać czoło wyzwaniom dnia codziennego i nowej rzeczywistości. Daje czas, by dbać o bliskich. Maczfit pomaga im cieszyć się z tego co mają, wzmacnia konsumentów w spełnianiu marzeń, dając im zdrową, zbilansowaną dietę i przestrzeń na realizacje siebie” – mówi Małgorzata Wierzbicka, Dyrektor Marketingu marki Maczfit.

Nie da się ukryć, że spośród wielu produkcji, które oglądamy na co dzień, zawsze najbardziej przemawiają do nas te, które pokazują prawdziwe historie i emocje. I właśnie taka jest nowa odsłona kampanii marki Maczfit – „I love Maczfit”, której naczelnym przekazem stała się miłość do samego siebie. Jej niezwykli bohaterowie ubrali swoje historie w proste słowa i opowiedzieli, w jaki sposób catering dietetyczny może pomóc w realizacji celów i pasji. Efekty możemy podziwiać w mediach społecznościowych.

Pierwsze materiały wideo z nowej odsłony kampanii „I love Maczfit” dostępne są już na Instagramie oraz Facebooku marki Maczfit.

Comments

comments

103
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...