Nowa odsłona kampanii Black

Informacja Prasowa - 28.03.2023
50

Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz

Należąca do FoodCare marka napojów energetycznych Black rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.

Wprowadzony na rynek jesienią ubiegłego roku Black Spritz to bezalkoholowy energy drink o wysokiej zawartości kofeiny, z dodatkiem witamin B6 i B12.

Kampania prowadzona jest w telewizji – w stacjach głównych i tematycznych. Za jej realizację, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands).

Twórcą spotu jest Peppers Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl.

Comments

comments

50
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...