Nowa koncepcja marketingowa Grupy Energa

Informacja Prasowa - 08.05.2017
7

Grupa Energa z nową koncepcją marketingową

Inwestycja w przyszłość to hasło nowej koncepcji marketingowej Grupy Energa. 

Jak czytamy w komunikacie prasowym spółki, nowa strategia zakłada wsparcie osób i grup do tej pory pomijanych w planach marketingowych dużych firm.

Chcemy dzielić się i wspierać tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy w realizacji swoich marzeń i pasji, a do tej pory byli pomijani w strategiach marketingowych dużych koncernów.

Z pomocą chcemy również docierać do mniejszych miast, miasteczek i gmin – wspierać lokalne społeczności i ratować dziedzictwo kulturowe. Ze szczególną uwagą zamierzamy przyglądać się projektom dotyczącym dzieci i udzielanej im pomocy. Chcemy umożliwić sprawiedliwszy start młodemu pokoleniu z regionów dotkniętych szczególną biedą.

Decydując o finansowaniu poszczególnych projektów, jesteśmy zobowiązani do zachowania dbałości o każdą symboliczną złotówkę. Dlatego też, mając na uwadze informacje medialne i prowadzone śledztwa związane z sytuacją w klubie Czarni Słupsk stwierdziliśmy, że działania podejmowane w tym przypadku przez sponsorowanego niekorzystnie wpływają na dobre imię i wizerunek spółki Energa. Podjęliśmy więc decyzję o rozwiązaniu umowy sponsorskiej.

Jednocześnie informujemy, że w myśl nowej koncepcji, Grupa Energa prowadzi już rozpoznanie pod kątem współpracy z podmiotami ziemi słupskiej, które koncern zamierza wspierać.

Źródło: Grupa Energa

Comments

comments

7
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...