Grupa Energa z nową koncepcją marketingową
Inwestycja w przyszłość to hasło nowej koncepcji marketingowej Grupy Energa.
Jak czytamy w komunikacie prasowym spółki, nowa strategia zakłada wsparcie osób i grup do tej pory pomijanych w planach marketingowych dużych firm.
Chcemy dzielić się i wspierać tych, którzy najbardziej potrzebują pomocy w realizacji swoich marzeń i pasji, a do tej pory byli pomijani w strategiach marketingowych dużych koncernów.
Z pomocą chcemy również docierać do mniejszych miast, miasteczek i gmin – wspierać lokalne społeczności i ratować dziedzictwo kulturowe. Ze szczególną uwagą zamierzamy przyglądać się projektom dotyczącym dzieci i udzielanej im pomocy. Chcemy umożliwić sprawiedliwszy start młodemu pokoleniu z regionów dotkniętych szczególną biedą.
Decydując o finansowaniu poszczególnych projektów, jesteśmy zobowiązani do zachowania dbałości o każdą symboliczną złotówkę. Dlatego też, mając na uwadze informacje medialne i prowadzone śledztwa związane z sytuacją w klubie Czarni Słupsk stwierdziliśmy, że działania podejmowane w tym przypadku przez sponsorowanego niekorzystnie wpływają na dobre imię i wizerunek spółki Energa. Podjęliśmy więc decyzję o rozwiązaniu umowy sponsorskiej.
Jednocześnie informujemy, że w myśl nowej koncepcji, Grupa Energa prowadzi już rozpoznanie pod kątem współpracy z podmiotami ziemi słupskiej, które koncern zamierza wspierać.
Źródło: Grupa Energa