Nowa kampania wizerunkowa ORLEN OIL

Informacja Prasowa - 13.09.2019
81

Nowa kampania wizerunkowa ORLEN OIL

​Spółka z Grupy Kapitałowej ORLEN rozpoczęła wraz z początkiem września kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy, jedynego polskiego kierowcy w F1.

Jej celem jest wzrost świadomości marki PLATINUM, najwyższej jakości olejów silnikowych. W ramach komunikacji przygotowano dwa formaty spotu:  15- i 30- sekundowy. Uzupełnieniem kampanii reklamowej będzie dedykowana linia gadżetów z logo RK88 i PLATINUM dostępna dla klientów ORLEN OIL.
Do naszych działań marketingowych i komunikacyjnych podchodzimy kompleksowo. Stąd wizerunek Roberta Kubicy, cieszącego się olbrzymią sympatią, wykorzystujemy także do promocji marek w ramach całej Grupy ORLEN. W ten sposób łączymy jego pozytywny wizerunek oraz wysoką rozpoznawalność z najwyższą jakością produktów wytwarzanych w ramach naszej Grupy – powiedział Jarosław Skorupa,  Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.
Nad przygotowaniem kampanii pracowało Biuro Marketingu ORLEN OIL, Obszar Marketingu PKN ORLEN oraz dom mediowy STARCOM.  Spot zrealizowała agencja Red8 Advertising przy współpracy z domem produkcyjnym Propeller Film. Reżyserem spotu jest Marek Dawid.
Postać Roberta Kubicy nie została wybrana przypadkowo. W naszym spocie chcieliśmy podkreślić główne cechy olejów PLATINUM: ich wytrzymałość oraz niezawodność. Analogicznie zestawiliśmy je z cechami Roberta Kubicy: jego determinacją i wytrwałością w dążeniu do celu – wyjaśnia Klaudyna Bujak, Dyrektor Marketingu ORLEN OIL.
Spot reklamowy z udziałem Roberta zobaczyć można w TVP oraz telewizji Polsat, a także na kanałach tematycznych tych stacji. Ponadto, pojawi się również w serwisach VOD (IPLA, TVP, ZPR, Interia). Kampania potrwa 3 tygodnie.

Comments

comments

81
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...