string(131) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/13406878_1459771530715763_6858767819318856498_n.jpg');"
string(105) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/07/13406878_1459771530715763_6858767819318856498_n.jpg"
Nowa kampania Under Armour. Wyjątkowe kobiety bez porównania
Nowa kampania Under Armour rozbiła bank. W jaki sposób? Pokazując odrębność kobiet sportowców w postaci serii krótkich spotów opisujących karierę bohaterek reklam.
Wcześniejsze akcje marketingowe o podobnej tematyce często bazowały na porównaniu kobiet i mężczyzn, stawiając nierzadko płeć piękną na niższej pozycji, przez słabsze warunki fizyczne lub mniejszą prezencję medialną.
Jednak Under Armour kompletnie odbiegło od tego szablonu reklamowego. W najnowszych spotach paniom poświęcone jest sto procent uwagi. Dodatkowo do pracy nad opisem postaci zatrudniono … poetów i to bardzo cenionych – Dominique Christina i Saul Williams. Efekty zobaczcie sami:
Spoty przygotowała agencja Droga5 NY. Wydaje się, że taka reklama dużo lepiej trafi do odbiorców. Krótkie, dobrze zrealizowane filmy ze świetnym tekstem. Subtelne i na pewno skuteczne.
Na podstawie : nowymarketing.com
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...