Nowa kampania telewizyjna leku Prostamol UNO od Hand Made

Informacja Prasowa - 01.09.2020
174

Nowa kampania telewizyjna leku Prostamol UNO od Hand Made

Nowa kampania telewizyjna leku Prostamol UNO od Hand Made
1 września 2020 rusza kampania telewizyjna leku Prostamol® UNO. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i nadzór nad realizacją reklamy. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wystąpili w niej prawdziwi strażacy.
Prostamol® UNO to lek, który pomaga w łagodzeniu objawów związanych z rozrostem gruczołu prostaty, powodujących obniżenie komfortu życia mężczyzn po 40-tce. Nowoczesny spot, w którym postawiono na czytelną metaforę i dynamiczny montaż, pozwolił uzyskać jasny przekaz dotyczący efektywności jego działania. W zdjęciach, obok aktorów, wzięli udział trzej prawdziwi strażacy.
Spot opiera się na analogii między męskim problemem a potencjalnymi trudnościami w pracy strażaków. Poza wypracowaniem klarownej metafory, zależało nam na zachowaniu silnego, męskiego charakteru całej kreacji — i tutaj ekipa strażaków okazała się niezastąpiona. Symboliczne przedstawienie kapsułki Prostamol UNO w formie strażackiego koguta to wizualizacja działania leku, który szybko przybywa na pomoc mężczyznom w potrzebie — mówi Zofia Tarnawczyk, copywriter w Hand Made.
W trakcie kręcenia jednej ze scen usłyszeliśmy syrenę. Okazało się, że konieczna jest interwencja strażaków w terenie. Na szczęście nikt nie ucierpiał, ale dzięki tej sytuacji mogliśmy zobaczyć szybką i zorganizowaną akcję. — mówi Magdalena Krakowska, senior product manager – Koncept kreatywny, jaki zaprezentowała agencja Hand Made, od razu zyskał naszą aprobatę, ponieważ jasno pokazuje w jaki sposób działa lek.
Kreacją spotu zajęli się Zofia Tarnawczyk (copywriter) i Dominik Krupczak (art director), projekt prowadzi Magda Ludwig (account manager). Za produkcję spotów w reżyserii Macieja Szwabe odpowiada dom produkcyjny Garaż Studio Filmowe.
To kolejna udana współpraca Hand Made i Berlin-Chemie. Agencja jest również autorem kampanii m.in. dla takich marek jak Flavamed i Lotion.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...