Nowa kampania reklamowa LINK4 z udziałem Kasi Moś

Informacja Prasowa - 18.07.2019
20

Nowa kampania reklamowa LINK4 z udziałem Kasi Moś

Startuje nowa kampania reklamowa LINK4 z udziałem Kasi Moś. Tym razem artystka śpiewająco zachęca do zakupu ubezpieczenia Smart Casco na wypadek skutków żywiołów, kradzieży i szkody całkowitej.

Gradobicie czy intensywne burze z silnym wiatrem już na dobre wpisały się w letni krajobraz pogodowy w Polsce. Podobnie jak powodzie wiosną czy burze śnieżne zimą. Takie żywioły potrafią powalić duże drzewa lub porwać ciężkie przedmioty, które stanowią bezpośrednie zagrożenie dla aut pozostawionych na zewnątrz. Odpowiedzią na te ryzyka jest polisa Smart Casco, oferowana przez LINK4 kierowcom, którzy nie są zainteresowani pełnym zakresem ubezpieczenia Auto Casco.

Proponujemy naszym klientom rozwiązanie odpowiadające na bardzo konkretne ryzyka. W dobrej cenie ubezpieczymy ich pojazdy od największych bolączek, których nie pokryje obowiązkowe ubezpieczenie OC, czyli skutków żywiołu, kradzieży i szkody całkowitej – tłumaczy Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4. – Przy obecnie zmieniających się warunkach pogodowych posiadanie jedynie polisy OC może być ryzykowne, zwłaszcza, że cena za ubezpieczenie Smart Casco jest naprawdę korzystna – dodaje.

W zależności od wybranego wariantu ceny Smart Casco zaczynają się już od 49 zł rocznie. W najdroższym, który obejmuje szkodę całkowitą, kradzież i żywioły, kosztuje 414 zł rocznie.

Smart Casco w wariancie Żywioły obejmuje skutki zdarzeń związanych m.in. z pożarem, huraganem, gradem, powodzią i lawiną. W przypadku Szkody całkowitej ochrona ubezpieczeniowa obejmie skutki zderzenia pojazdu z innymi pojazdami, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu, a także skutki działania osób trzecich, wybuchu, zatopienia czy nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu. Z kolei kierowcy, którzy obawiają się kradzieży swojego auta, także tej z włamaniem, czy rozboju, mogą skorzystać z wariantu Kradzież.

Smart Casco jest bohaterem startującej właśnie nowej kampanii LINK4 z udziałem Kasi Moś, artystki znanej z poprzednich reklam ubezpieczyciela. Tym razem wokalistka brawurowo wykonuje przerobioną wersję włoskiego przeboju „L’Italiano” Toto Cutugno.

Postanowiliśmy kontynuować nasz muzyczny format z udziałem Kasi Moś, która ma niezwykły głos i z którą od początku nam się świetnie współpracuje. Nowością w tej odsłonie są ledowe ekrany, które stanowią tło dla historii śpiewanej przez Kasię – tłumaczy Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej LINK4. – W dwóch krótkich filmach zebraliśmy koszmary, które spędzają sen z powiek wielu kierowcom. Dzieje się tam naprawdę dużo – dodaje.

Na kampanię składają się dwa 15-sekudnowe spoty. Za ich kreację odpowiada agencja reklamowa Brasil, a za produkcję studio produkcyjne Dobro. Reżyserią zajął się kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo. Reklamy dostępne są m.in. na profilu YouTube LINK4: https://www.youtube.com/watch?v=LHUMYHNyrq8.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...