Nowa kampania Reebok Be More Human nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

Informacja Prasowa - 19.01.2017
249

Nowa kampania Reeboka

Reebok w ramach nowej, wizerunkowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

Na tegoroczną kampanię Reebok Be More Human składają się silne działania PR oraz szeroko zasięgowa kampania reklamowa, której celem jest dotarcie oraz zaangażowanie jak największej liczby osób.

W ramach działań PR, Reebok realizuje aktywację #escapezone, której hasłem przewodnim jest wychodzenie poza swoją strefę komfortu. Inauguracją tych działań był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki – CrossFit, Andrzeja Bogdała – Running, Karoliny Erdmann – Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk – Dance i przy gorącym dopingu am-basadorki marki – Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne gra-nice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.

Każda walka to jest nowa droga. Każdego dnia powinniśmy wyznaczać sobie nowe marzenia, nowe cele, żeby się rozwijać. Często jednak, chcąc je osiągnąć, trzeba opuścić swoją strefę komfortu i nie patrząc na ból i zniechęcenie, napierać do przodu” – dopingowała uczestników treningu #escape-zone Joanna Jędrzejczyk, która sama ćwiczyła z nimi w czterech grupach, próbując swoich sił w Jodze – pozycji wojownika, w Dance – kroku two-step, na CrossFit – ćwiczenia burpees, czy na Run-ningu – skipów.

Joanna Jędrzejczyk za najważniejsze w podejściu do sportu uznaje odwagę, determinację oraz przekraczanie własnych granic, o czym opowiadała i co udowodniła także podczas krótkiego tren-ingu #escapezone w starciu z numerem 1 polskiego CrossFitu – Bartkiem Lipką.

Dodatkowym działaniem będzie zaangażowanie zwykłych ludzi do tego, aby przekraczali swoje gra-nice, poprzez zachęcenie ich do wzięcia udziału w akcji #escapezone – pokaż nam, jak wychodzisz ze swojej strefy komfortu. Akcję tę Reebok zrealizuje na kanałach własnych w social mediach.

Drugim elementem kampanii są aktywności mediowe z bardzo silnym naciskiem na wezwanie do działania. Bo „Be More Human” to wezwanie do życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze – ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie. Odciski, otarcia, blizny i pości-erane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Reebok Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia. Dło-niach, które opowiadają, co przeżyli, z czym się mierzyli i jaką walkę stoczyli. To opowieść o tym, że każdego człowieka, od pierwszych chwil życia aż po ostatnie, kształtuje to, co robi, z czym się zmierza i jakie granice przekracza.

W tegorocznej kampanii Be More Human chcemy dalej inspirować ludzi, aby stawali się lepszą wersją samego siebie. Chcemy pokazać, że liczą się zarówno sukcesy jak i porażki. Bo te porażki nas kształtują najbardziej i powodują, że stajemy się lepszymi ludźmi w sferze fizycznej, mentalnej i społecznej. Nie jest istotne, co wrzucamy na social media, liczy się to, co przeżywamy i jak mocno się staramy.- mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.

Start nowej odsłony kampanii Reebok Be More Human oraz premiera spotu „Hands” już 19 stycznia.

 

Comments

comments

249
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...