Nowa kampania Orlenu z udziałem Roberta Kubicy

Informacja Prasowa - 10.04.2019
10

Nowa kampania Orlenu z udziałem Roberta Kubicy

Nowa kampania Orlenu z udziałem Roberta Kubicy

Orlen, polski koncern paliwowo-energetyczny, uruchomił nową kampanię wizerunkową z udziałem Roberta Kubicy – pierwszego w historii Polaka startującego w Formule 1. Nowa kampania reklamowa PKN Orlen stawia na emocję, związane z powrotem polskiego kierowcy wyścigowego i rajdowego do motosportu.

W spocie wizerunkowym postawiono na emocjonalny przekaz, oparty o cechy kojarzone z Robertem Kubicą – wytrwałość, energię i determinację w dążeniu do celu. Jego kariera to najlepszy dowód na to, że jeżeli masz w sobie siłę walki, sportową pokorę oraz ogromną chęć zwyciężania, niemożliwe cele stają się realne. Te wartości są również bliskie marce ORLEN. Kampania PKN ORLEN pokazuje, że każdy wyjątkowy talent, potrzebuje wyjątkowego mecenasa. W tym kontekście nikogo nie powinien dziwić fakt nawiązania współpracy pomiędzy championami w swoich dziedzinach – czytamy w komunikacie przesłanym przez PKN Orlen.

Komunikację z wykorzystaniem wizerunku Roberta Kubicy, koncern rozpoczyna od 30-sekundowego spotu reklamowego. Możemy w nim zobaczyć ujęcia z toru wyścigowego, prezentujące Roberta Kubicę za kierownicą bolidu F1. Jednocześnie staje się on klientem stacji paliw Orlen, na które każdy może przyjechać i cieszyć się oferowanymi tam produktami.

PKN Orlen również poszerza swoją ofertę na stacjach paliw. Znajdą się w niej produkty marki VERVA z wizerunkiem sportowca, m.in. batony proteinowe, napoje izotoniczne i energetyczne. Dla fanów Roberta Kubicy przygotowano też wiele gadżetów. Są wśród nich: koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, magnesy oraz smycze. W ofercie też znajdziemy naklejki, chorągiewki, opaski silikonowe, zapachy samochodowe i ramki do tablic rejestracyjnych.

Od 8 kwietnia nowy spot reklamowy można obejrzeć w telewizji przez dwa tygodnie. Za kreację kampanii odpowiada agencja Red 8 Advertising, spot realizowany za pomocą domu produkcyjnego Film It.

Źródło: wgospodarce.pl

 

 

 

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...