Nowa kampania od CupSell.pl

Informacja Prasowa - 18.11.2016
192

#CupSellKids - nowa kampania CupSell.pl

CupSell.pl to polska platforma sprzedażowa, która od kilku lat prowadzi bardzo aktywną działalność videomarketingową. Z każdym nowym filmem, kontrowersyjny Prezes CupSell.pl, wprowadzał nas do swojego barwnego świata pełnego koszulek, specyficznego humoru i roznegliżowanych kobiet. Filmy wzbudzały tyle samo zachwytów, co protestów oraz oskarżeń o seksizm i szowinizm. Teraz platforma startuje z kampanią #CupSellKids, którą określa jako swój najbardziej szalony projekt…

#CupSellKids, czyli kto tu tak naprawdę rządzi…

Ponad rok temu CupSell.pl wprowadził na rynek innowacyjny produkt, koszulki FullPrint. Tym samym, dał swoim użytkownikom możliwość tworzenia t-shirtów w 100% zadrukowanych indywidualnymi projektami. Istotną cechą tego produktu był maksymalnie skrócony czas realizacji – od zaledwie 48 godzin, do maksymalnie 5 dni roboczych.
Od samego początku wiedzieliśmy, że koszulka FullPrint to produkt, który jest po prostu płótnem dla bujnej wyobraźni. Nieograniczone pole zadruku i możliwość odwzorowania na specjalnie dobranym materiale najdrobniejszych detali projektu to było coś, o czym od dawna marzyli nasi użytkownicy – mówi Norbert z CupSell.pl
Jakiś czas później okazało się, że najbardziej szalona i niczym nieskrępowana wyobraźnia wcale nie musi należeć do artysty-rysownika, użytkownicy CupSell.pl zaczęli bowiem wykorzystywać możliwości technologii FullPrint do wydruku koszulek z rysunkami swoich dzieci.
Kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy koszulkę z nadrukiem dziecięcego rysunku, byliśmy zachwyceni i mocno wzruszeni. Padło nawet stwierdzenie, że FullPrinty powstały po to, by CupSellem rządziła dziecięca kreatywność i wyobraźnia. Pozostała tylko kwestia maksymalnego ułatwienia procesu. Tak, żeby każdy dzieciak mógł poszaleć z kredkami i pisakami i, by każdy rodzic, także ten, który nie dysponuje ani odpowiednim skanerem ani programem do obróbki plików graficznych, mógł taki rysunek zaimportować do naszego generatora i zamówić taką niezwykłą koszulkę.
Zacznijmy od czystej kartki
Ekipa CupSell.pl zabrała się więc za wymyślanie najlepszych rozwiązań. Pojawiały się różne pomysły, od stworzenia nowych opcji w generatorze, po integrację systemu z jakimś prostym programem do tworzenia grafik. Wszystko to jednak wciąż było zbyt skomplikowane.
Na jakiś czas porzuciliśmy pracę nad tym pomysłem. Po prostu brakowało nam optymalnego rozwiązania. Aż któregoś dnia, Marcin (Prezes CupSell.pl) natknął się na filmik, w którym dzieciaki projektują swoje ubrania, zdaje się, że były to sukienki. Olśniło nas. Najprostsze jest najlepsze! Kartka, zwykła biała kartka i stare, dobre kredki plus dziecko i jego fantazja. Wszystko można sfotografować, przesłać do nas i pozwolić, by zadziała się koszulkowa magia, dzięki której mały projektant stworzy koszulkę z własnym rysunkiem.
landing-1
E-commerce szyty na miarę w… offlinie
Krótko potem powstał formularz z obrysem koszulki, na którym dziecko może narysować, co tylko zechce. Rodzic zaznacza na formularzu jaki rozmiar ma mieć koszulka i podaje namiary na siebie. Taki formularz fotografuje (wystarczy do tego telefon z aparatem 5 mpx) i wysyła na adres kids@cupsell.pl. Konsultant sprawdza, czy jakość zdjęcia jest wystarczająca, oddzwania do klienta i potwierdza zamówienie lub prosi o ponowne przesłanie zdjęcia, dając klientowi odpowiednie instrukcje. Formularz można pobrać ze strony  bit.ly/formularz_kids.
Uprościliśmy proces składania zamówień do minimum. Dzięki temu rodzic nie musi się martwić, że nie umie obsługiwać skomplikowanych programów graficznych. Wystarczy wydrukować formularz, oddać go w ręce dziecka, wypełnić dane, zrobić zdjęcie i przesłać je do nas. W taki prosty sposób dziecko może nosić koszulki z własnymi projektami albo stworzyć niezapomniany prezent dla mamy, taty, babci, dziadka…
Gdzie tu szaleństwo?
CupSell.pl uznał #CupSellKids za swój najbardziej szalony pomysł, co może wydawać się dziwne, biorąc pod uwagę specyfikę dotychczasowych kampanii proponowanych przez platformę. Co w tym wszystkim jest takie szalone?
#CupSellKids jest dla nas najbardziej szalonym projektem, ponieważ przy jego realizacji musieliśmy wyjść poza schematy, które sobie wypracowaliśmy. Po pierwsze sam produkt i sposób, w jaki oddajemy go do rąk klientów jest zupełnie nowy, wręcz offlinowy. Musieliśmy mocno się wysilić, żeby przekonać siebie, że projektowanie koszulki na kartce papieru w dodatku przez dziecko, wypali. Dodatkowo trzeba było znaleźć sposób na rodziców, a nawet dziadków, nie pracujących z programami do obróbki plików. Wreszcie przyszła kolej na to, żeby puścić nasz produkt w świat i poinformować o tym za pośrednictwem filmu. Po raz pierwszy nasze poczucie humoru i zabawa tematami z pogranicza kontrowersji i kiczu nie miały racji bytu. Wiedzieliśmy, że tym razem heheszki z Prezesem są totalnie bez sensu. Potrzebowaliśmy prawdziwych małych artystów i szczerych emocji. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy dzieciaki i ich mamy. Jeszcze nigdy praca nad filmem promocyjnym nie była takim wyzwaniem.

#CupSellKids wchodzi na rynek. Oceńcie sami, czy produkt rzeczywiście jest aż tak wspaniały i czy film rzeczywiście tak bardzo odbiega od konwencji, do której przyzwyczaił nas CupSell.pl i jego Prezes.

Comments

comments

192
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...