
Nowa kampania Nespresso z George’em Clooneyem, Julią Garner, i Simone Ashley
Informacja Prasowa - 21.09.2023Poza wieloletnim ambasadorem marki, George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley
Rozpoczęła się najnowsza kampania Nespresso, w której udział wzięły trzy gwiazdy światowego formatu. Poza wieloletnim ambasadorem marki, George’em Clooneyem, w reklamie występują również Julia Garner oraz Simone Ashley. Kampania skupia się na różnorodnych preferencjach smakowych amatorów kawy oraz szerokiej ofercie kaw Nespresso, w której każdy znajdzie swoją ulubioną. Wszystkie łączy niezapomniany smak Nespresso.
Nowy spot reklamowy zaprasza konsumentów do odkrycia kawy idealnie dopasowanej do ich indywidualnego gustu. Podkreśla także, że w portfolio Nespresso każdy może znaleźć kawę, która najlepiej oddaje jego smakowe preferencje oraz styl życia.
Reklama została stworzona w charakterystycznej dla poprzednich kampanii, żartobliwej formie. Supergwiazdy udowadniają w niej, że Nespresso zaspokoi potrzeby każdego kawosza i gwarantuje niezapomniany smak świeżej kawy na wyciągnięcie ręki. Motywem przewodnim kampanii jest wybór idealnego rodzaju kawy, co Nespresso obróciło w formę humorystycznej rywalizacji i zakładu pomiędzy George’em a Julią. Materiał jest dostępny na oficjalnym kanale Nespresso na Youtube oraz na stronie internetowej marki.
Wykorzystując motyw odkrycia kawy dopasowanej do naszej osobowości, Nespresso przygotowało quiz #JakąKawąJesteś. Aktywacja ma na celu ułatwienie każdemu odnalezienie ulubionej kawy, odpowiadającej jego preferencjom i stylowi życia. Quiz jest dostępny na stronie internetowej Nespresso i stanowi świetną okazję do poznania swojego kawowego alter ego wśród szerokiej kolekcji Nespresso, do której dołączyły również jesienne nowości – Nespresso Pumpkin Spice Cake z naturalnymi aromatami dyni oraz Nespresso Gingerbread z naturalnymi aromatami imbiru i przypraw korzennych.
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, działania online, w tym interaktywny quiz, a także komunikację w kanałach własnych marki (Facebook oraz Instagram). Działania zostały zaplanowane w terminie: od 4 września do 30 października.
Comments
