Nowa kampania McDonald’s – Stars of America

Informacja Prasowa - 22.03.2017
291

Nowa kampania McDonald’s - Stars of America

22 marca do restauracji McDonald’s powróciła promocja Stars of America. W ramach jej kolejnej odsłony obok dobrze znanego burgera New York Beef Classic pojawiły się dwie zupełnie nowe propozycje: Beef Bajgiel i Chicken Caesar! Tegoroczna edycja to wielkie powroty i wyśmienite nowości!

Promocja Stars of America co roku kusi nowymi smakami. W ofercie restauracji McDonald’s pojawił się zupełnie nowy rodzaj produktu – Beef Bajgiel serwowany z soczystą porcją wołowiny, dwoma plastrami chrupiącego bekonu, dwoma plastrami sera Ementaler, świeżymi warzywami i wyjątkową kompozycją smakową sosów. Debiutant wśród burgerowych gwiazd jest tak pyszny, że można się nim delektować na okrągło.

Swoją premierę w amerykańskim menu ma także Chicken Caesar – burger z delikatnym mięsem kurczaka, dwoma plastrami sera Ementaler, krążkami czerwonej cebuli, pomidorem i rukolą. Jego smak podkreśla aromatyczny sos cesarski.

New York Beef Classic to znany amerykański klasyk smaku, którego nie mogło zabraknąć i tym razem. Burger składa się z podwójnej porcji mięsa wołowego, dwóch roztopionych plastrów sera Cheddar, świeżej sałaty i pomidora. Smak wzbogacają plasterki pikli i krążki czerwonej cebuli, a wyrazistości nadaje sos kanapkowy i musztarda. Całość podawana jest w delikatnej bułce z sezamem.

Ze smakiem nowych burgerów świetnie komponują się Frytki Amerykańskie. Te jedyne w swoim rodzaju, grubo krojone frytki są serwowane z sosem śmietanowym. Do oferty powracają także chrupiące z zewnątrz i rozpływające się w środku pyszne serki z kawałkami bekonu, czyli Cheese & Bacon.

A na deser dla amatorów słodkości czeka Lodowe Marzenie Wiśniowe z polewą o smaku czekoladowym. – to idealne połączenie aksamitnych lodów z polewami wiśniową i o smaku czekoladowym dostępne jest również w tradycyjnej odsłonie lodów w wafelku, jak i w wersji McFlurry. Nowe produkty deserowe idealnie komponują się ze smakiem amerykańskich burgerów i dodatków!

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...