Nowa kampania Lidla promująca marki własne

Informacja Prasowa - 26.10.2016
295

„Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy” - Lidl rusza z nową akcją promocyjną

27 października Lidl rusza z kolejną, wielką akcją promocyjną. Tym razem dotyczy ona promowanych przez sieć marek własnych. Każdy konsument, który kupi tego typu produkty spożywcze, chemiczne czy kosmetyki będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny.

We wrześniu tego roku Lidl rozpoczął kampanię promującą marki własne. Podczas jej trwania przekonuje, że smak to nie jedyna zaleta produktów z kategorii private label – jest nią przede wszystkim stosunek ceny do jakości, i dlatego stawia na ich rozwój.

Lidl

Teraz sieć robi krok na przód. Rozpoczyna akcję „Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy”. Lidl w ten sposób przekonuje do jakości swoich produktów marek własnych i zachęca konsumentów do ich przetestowania. Każdy konsument, który kupi produkty spożywcze, chemiczne oraz kosmetyczne marek Lidla będzie mógł je zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że pokaże paragon i odda nawet otwarty produkt. Pracownicy sklepu zwrócą konsumentowi za niego gotówkę.

Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów. Nasi klienci również znają już marki Lidla i cenią je za wysoką jakość i atrakcyjną, niską cenę. Chcemy, by nowi klienci mogli się również o tym przekonać. Taką możliwość zapewnia jakość marek Lidla”– mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager, Lidl Polska.

To pierwsza tego typu akcja sieci sklepów na tak dużą skalę. Klienci mogą dokonać zwrotu produktów zakupionych w terminie od dnia 27 października 2016 r. do 30 listopada 2016 r. w dowolnym sklepie Lidl na terenie Polski. Zwroty mogą być realizowane w ciągu 30 dni od daty zakupu. Z promocji wyłączone są napoje alkoholowe, wyroby tytoniowe, produkty lecznicze oraz preparaty do początkowego żywienia niemowląt. Zwrot może dotyczyć maksymalnie dziesięciu sztuk tego samego produktu marki Lidl lub 1 kg w przypadku produktów ważonych w sklepie.

Regulamin promocji dostępny będzie w sklepach i na stronie www.lidl.pl.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...