string(126) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/Screenshot-2019-08-13-at-13.16.21-1200x500.png');"
string(100) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/08/Screenshot-2019-08-13-at-13.16.21-1200x500.png"
Nowa kampania Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.
Nowa Kia Niro jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...