Nowa kampania Kasztelana

Informacja Prasowa - 10.04.2017
105

Nowa kampania Kasztelana „Kasztelan, z natury na grilla”

Marka Kasztelan rozpoczyna nową kampanię reklamową „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VOD pojawi się nowy spot, na tablicach OOH zawisły już billboardy. Kampanii towarzyszyć będą także działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży.

Osią kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, który nawiązuje do sielskich pejzaży polskiej natury, a jednocześnie do silnej tradycji spotkań w gronie przyjaciół. Historia przedstawia letni, słoneczny dzień i grono przyjaciół przy grillu. Imprezę przerywa nagły brak piwa, który sprawia, że wszystko zamiera. Ratunek przynoszą browarnicy z Sierpca, którzy otwierają beczkę Kasztelana.

Naszą nową kampanią chcemy podkreślić naturalny charakter piwa Kasztelan – mówi Łukasz Kwiatkowski, senior brand manager marki. Jego świeży smak, który narodził się w sierpeckim browarze, z natury pasuje na grilla z przyjaciółmi. Wierzymy, że nasz spot przekona konsumentów do wybrania marki Kasztelan na nadchodzące spotkania – naturalnie na łonie natury.

Kampania reklamowa przypomina dwa najchętniej wybierane przez konsumentów warianty: Kasztelan Pszeniczne (nagrodzone brązowym medalem prestiżowego European Beer Star 2016) oraz Kasztelan Niepasteryzowane. Marka Kasztelan jest liderem rynkowym wśród piw niepasteryzowanych.

Za kreację spotu odpowiada Red 8 Advertising, za reżyserię – Dariusz Zatorski, zaś produkcją zajęło się highnoon.pl/ Błażej Baar. Postprodukcję powierzono studio Rio De Post, a zakup mediów Media Direction PHD. Spot będzie emitowany w telewizjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz serwisach VOD. Przez cały sezon kampanii reklamowej będą towarzyszyć aktywności na Facebooku i zasięgowych portalach. Za ich kreację odpowiada agencja Red8 Digital.

Comments

comments

105
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...