H&M w nowej kampanii przeciwstawia się stereotypizacji kobiet

Redakcja PR - 13.09.2016
196

#Ladylike, czyli o różnorodności kobiet w nowej kampanii H&M

W swoim najnowszym spocie H&M nie tylko przedstawia tegoroczną jesienną kolekcję, ale także podkreśla, że została ona stworzona z myślą o wszystkich kobietach – bez względu na ich wiek, kolor skóry czy figurę.

W nowej kampanii marka H&M walczy ze stereotypowym wizerunkiem kobiety jako perfekcyjnej modelki z pierwszych stron gazet. Podkreśla, że kobiety są różnorodne i bez względu na to jak wyglądają, co lubią czy jak się zachowują to wciąż są kobietami. Bohaterki kampanii są silne, niezależne i nie boją się swojej oryginalności.

fot. print screen YouTube/H&M

fot. print screen YouTube/H&M

W spocie wystąpiły m.in. 72-letnia amerykańska modelka Lauren Hutton i transpłciowa modelka Hari Nef.

Hasłem przewodnim kampanii jest #Ladylike. H&M zachęca do własnej interpretacji tego hasła i dzielenia się nią z innymi przez publikację postów opatrzonych hasztagiem #Ladylike.

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...