Nowa kampania firmy Butcher’s Pet Care realizowana przez NAV agency

Informacja Prasowa - 21.02.2024
138

Ciekawskie nosy i nastawione czujnie uszy

NAV agency we współpracy z firmą Butcher’s Pet Care w realizacji kampanii wykorzystującej zróżnicowane, szeroko zasięgowe kanały, m.in. ATL (TVC) i digital.

Ciekawskie nosy i nastawione czujnie uszy. Połączenie niezwykłych zmysłów, którymi czytają świat zwierzęta. To właśnie m.in. z tego insightu zrodził się pomysł na nową kampanię dla producenta karmy dla psów i kotów, firmy Butcher’s Pet Care. Kampania wystartowała z początkiem 2024 roku i obejmuje przygotowanie i emisję billboardu sponsorskiego oraz działania digital, wykorzystujące formaty wideo oraz display.

Firma Butcher’s jest osadzona w świecie swoich czworonożnych konsumentów i rozumie ich potrzeby. Agencji zależało również na tym, by także opiekunowie zwierząt zwrócili na to uwagę. Karmy Butcher’s wyróżnia pyszny smak, naturalne składniki z dodatkiem witamin i minerałów oraz czytelne i krótkie receptury, a to wszystko w przystępnej cenie. Produkty działają na zmysły czworonogów i warto było to pokazać, by przemówić do serc ich miłośników w sposób wiarygodny, przyciągający uwagę i bazujący na realnym story. Przy realizacji kampanii połączone zostały różnorodne kanały o szerokim zasięgu dla budowania visibility i zwiększenia świadomości marki i wzrostu sprzedaży w in-store i e-commerce.

W ramach koncepcji powstały: billboard sponsorski, który spójnie i w ciekawy sposób połączył światy produktów dla kotów i psów za pomocą split video oraz spoty digital pod parasolem komunikacyjnym: „Karmy tak pyszne, że się uszy trzęsą”.

NAV agency odpowiada za stworzenie koncepcji kreatywnej oraz scenariusza billboardu sponsorskiego i kampanii digital. Po stronie agencji leżała również kreacja graficzna wszystkich materiałów, koordynacja produkcji, a także kompleksowa obsługa całego projektu. Nagrania zrealizowało studio filmowe KeyStory.

Comments

comments

138
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...