Nowa kampania Estee Lauder

Redakcja PR - 25.02.2016
85

Od końca 2014 roku Kendall Jenner jest twarzą marki Estee Lauder.

Od końca 2014 roku Kendall Jenner jest twarzą marki Estee Lauder. Było to nie lada zaskoczenie, ponieważ nazwisko modelki znane jest przede wszystkim dzięki słynnemu już show ,,Rodzina Kardashianów”. Pojawiały się spekulacje, że dziewczyna swój sukces zawdzięcza wyłącznie nazwisku i wpływom rodziny. Prawda okazała się inna, gdy modelka pokazała, co potrafi na wybiegach u najsławniejszych projektantów, a kampania Estee Lauder tylko to potwierdziła. Co więcej, najnowszy spot z udziałem Kendall jest dowodem nie tylko na zjawiskowość dziewczyny, ale także na jej dystans i humor.

Estee Lauder jest ogromnym koncernem kosmetycznym (ponad 30 brandów) ze wspaniałą historią sukcesu i milionami wiernych konsumentek. Sama marka zaś dostępna jest w perfumeriach w cenach wyższych niż kosmetyki drogeryjne czy tzw. niskopółkowe. Postrzegana jako marka dla osób dojrzałych, zamożnych, często odstraszała młode dziewczyny, które brand kojarzyły głównie z kremami przeciwzmarszczkowymi. Zadziałano.

Od czasu zaangażowania w kampanię Kendall Jenner wizerunek Estee Lauder zaczął się zmieniać. Postawiono na mocną, nowoczesną komunikację dla młodych, aktywnych osób. Naszą uwagę przykuły spoty wypuszczone w lutym. Seria ,,Girls’ Night Out” to zabawne obrazki z życia młodych dziewczyn, które chcą się bawić, spotykać z przyjaciółmi, szaleć. Promuje się tu kosmetyki kolorowe, koniec z mitem tylko kremów przeciwzmarszczkowych.

Najnowszy spot kierowany jest do osób dynamicznych, w ciągłym biegu. Kobiety, które mogą utożsamiać się z bohaterką to niemal wszystkie te, które żyją w szybkim tempie, ale cenią sobie komfort używania kosmetyków, dbają o wygląd, a makijaż sprawia im przyjemność. Nasza bohaterka wstaje obudzona dźwiękiem alarmu w telefonie, zapomina spodni. Ubranie zostaje podane Kendall, ale ona zauważa tylko błyszczyk, który wystaje z kieszeni. Wyciąga go i maluje się jakby nigdy nic. Na zewnątrz czekają paparazzi. Jest to zabawny obrazek, który przeczy wizerunkowi marki, ale i samej modelki, która długo uważana była za osobę bez uśmiechu, ponurą. Marka za to do tej pory nie była przedstawiana w ten przewrotny sposób.

Czy ta zmiana wizerunku firmy i modelki  zostanie doceniona przez konsumentki?

Zrzut ekranu 2016-02-25 o 17.09.08

Comments

comments

85
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...