Nowa kampania Domodi.pl – z modą na pierwszym planie

Informacja Prasowa - 02.09.2019
66

Nowa kampania Domodi.pl - z modą na pierwszym planie

Wraz z początkiem września wystartowała ogólnopolska kampania modowej platformy e-commerce’owej Domodi.pl. To pierwsze wyjście do masowych mediów polskiej marki, która od połowy 2019 wdraża nową strategię biznesową i komunikacyjną. 

Domodi.pl rynku działa od 2011 roku. Początkowo jako start-up, obecnie jako lider e-commerce fashion w Polsce. Przez ostatnie 8 lat marka skupiała się głównie na performance marketingu oraz rozwijaniu serwisu w celu zapewnienia jak najlepszych wyników  sprzedażowych sklepom i brandom obecnych na platformie. W 2019 roku ciężar przeniósł się na umacnianie wizerunku i budowanie silnej marki. Nowa strategia biznesowa i komunikacyjna zakłada, że Domodi.pl stawia użytkownika na pierwszym miejscu – jest odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych rodaków i oferuje im dostęp do największego zbioru sklepów, marek i trendów dając jednocześnie najszerszą modową ofertę produktową w polskim Internecie – w każdym stylu i na każdą kieszeń

– Pomimo długiej obecności na rynku, nigdy wcześniej nie przeprowadzaliśmy tak szerokich działań wizerunkowych – mówi Martyna Głowińska, Marketing i PR Manager w Grupie Domodi. – Domodi.pl po raz pierwszy zrealizuje kampanię reklamową skierowaną do masowego odbiorcy, która swoim zasięgiem obejmie telewizję, OOH w największych miastach Polski, digital oraz współpracę z liderami opinii branży fashion.– dodaje.

W założenia nowej strategii wpisuje się kampania reklamowa dedykowana na IV KW 2019 roku. Główny spot prezentuje modną, polską ulicę. Jego narratorem jest Pani Krystyna – obserwatorka miejskiego stylu i trendów, która codziennie ma okazję uczestniczyć w niezapomnianym pokazie mody odbywającym się na chodniku pod oknami jej mieszkania. Opowiada o tym rymowanym i rytmicznym tekstem oraz głosem Olgi Bończyk. W obsadzie spotu zobaczymy także Kasię Smolińską, znaną z I edycji Top Model. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny OTO Film z reżyserem Piotrem Matejkowskim. Za konceptem kreatywnym kampanii stoi agencja Dziadek do orzechów, a sesję zdjęciową wykonała znana polska fotografka Gosia Turczyńska.

– Naszym konceptem chcieliśmy pokazać, że prawdziwa moda nie jest zarezerwowana tylko dla paryskich pokazów czy londyńskich fashion weeków, ale możemy ją także obserwować na rodzimych ulicach. Polacy mają swój styl i ubierają się dobrze.– mówi Albert Stęclik, Advertising Planner, Dziadek do orzechów – Pomysł na kampanię zakładał przedstawienie naszej interpretacji “domu mody”. Przewrotnie pokazaliśmy go jako jedną z polskich kamienic. W rolę modeli wcielili się jej mieszkańcy, każdy ze swoim indywidualnym stylem. A my, jako widzowie, obserwujemy ich niemalże jak modelki oraz modeli na wybiegach – dodaje.

Spot reklamowy opiera się na wartościach emocjonalnych marki, komunikując: bliskość, dostępność, wolność oraz akceptację. A przedstawieni w nim aktorzy to zaskakujący nas swoimi stylizacjami osoby z sąsiedztwa, których bliskie i serdeczne twarze każdy z nas mija codziennie.

 

Credits:

Planner: Albert Stęclik
Nadzór kreatywny: Roksana Wantulok, Albert Stęclik
Producent agencyjny: Magdalena Fedyna, Konrad Helwig
Copywriter: Albert Stęclik, Roksana Wantulok
Klient: Domodi.pl
Produkcja spotu: OTO Film
Producent: Łukasz Kołtunowicz
Reżyser: Piotr Matejkowski
DOP: Mateusz Dziekoński
Kostiumy: Lukrecja Nagabczyńska
Wizaż: Daria Siejak
Fotograf: Gosia Turczyńska

 

Comments

comments

66
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...