string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/Zrzut-ekranu-2016-12-02-o-11.15.43.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2016/12/Zrzut-ekranu-2016-12-02-o-11.15.43.png"
K2 ze świąteczną kreacją dla Decathlonu
Rusza nowa kampania sieci sklepów Decathlon przygotowana przez K2. Jej autorzy postanowili dosłownie pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt. W spotach telewizyjnych zobaczymy stopy różnych osób, które idą do przodu i prezentują szeroką ofertę produktów… pod choinkę.
Kampania świąteczna Decathlonu obejmuje 6 spotów TV, w których pojawiają się produkty ze sklepowych półek przedstawione w kilkunastu krokach. Każdy krok to inna stopa, w innym obuwiu i reprezentująca inny typ sportu. Im dłużej trwa spot, tym robi się bardziej zimowo. 15 i 30 sekundowe filmy zostały zmontowane w formie teledysków. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja K2, za produkcję spotów OTO FILM, a za zakup mediów Mullen Lowe Media Hub. Kampania ruszyła 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia br.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Polecane
Sonda
Loading ...