Nowa kampania Babbel skupia się na efektach rozmów, które mogą zmienić czyjąś karierę, a nawet życie
Informacja Prasowa - 24.08.2020Nowa kampania Babbel skupia się na efektach rozmów, które mogą zmienić czyjąś karierę, a nawet życie
Nowa kampania Babbel skupia się na efektach rozmów, które mogą zmienić czyjąś karierę, a nawet życie
- Spot reklamowy podkreśla wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy
- Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię
- Reklamę zrealizowano we współpracy z niemieckim domem produkcyjnym BWGTBLD
Babbel wystartował w ubiegłym tygodniu z nową kampanią reklamową skupiającą się na rozmowach, które przynoszą przełom w naszym życiu zawodowym. Kampania prezentuje realne sytuacje, które potrafią zmienić naszą karierę, a nawet życie. Z pozoru mało znaczące rozmowy, na przykład pogawędki na temat hobby czy umiejętności językowych, potrafią zbliżyć do siebie ludzi i wpłynąć na ich los. W ten sposób Babbel chce zwrócić uwagę na znaczenie języka, który jest czymś więcej aniżeli dodatkiem do CV. Znajomość drugiego języka otwiera drzwi do wymarzonej pracy i oferuje zupełnie nowe możliwości.
„Nasza kampania koncentruje się wokół tych niepozornych rozmów, które przynoszą kolosalne efekty. Chociaż niektóre interakcje wydają nam się błahe, to każda z nich może doprowadzić do przełomu w karierze, który będzie miał wpływ również na pozostałe sfery życia” – mówi Charlotte Moore, dyrektor kreatywna. „Osobiście czuję się mocno związana z tą kampanią” – dodaje. „Jako osoba anglojęzyczna nauczyłam się włoskiego w wieku 37 lat. To, co nastąpiło później, zarówno w moim życiu prywatnym, jak i zawodowym, przerosło moje najśmielsze oczekiwania”.
Międzynarodowa kampania opracowana i zrealizowana przez wewnętrzny zespół kreatywny Babbel wystartowała w Polsce 17 sierpnia i rozpoczęła się od 20- i 30-sekundowych reklam telewizyjnych. Kampania, zrealizowana we współpracy z BWGTBLD, uznanym domem produkcyjnym z Berlina, zostanie zaprezentowana w telewizji, a także w ramach mediów społecznościowych, banerów reklamowych oraz wyszukiwarek internetowych.
Ana Cavalcanti, szefowa działu kreatywnego w Babbel, komentuje: „Mówienie w drugim języku nie zawsze jest łatwe. Dlatego chcieliśmy uhonorować naszych użytkowników, przedstawiając ich historie, a także sukcesy, które odnoszą. Centralnym elementem kampanii jest zmiana, która może nastąpić w związku z nauką języka. To temat, który nas zainspirował. Przyjrzeliśmy się okolicznościom i powodom, dla których ludzie w różnych zakątkach świata uczą się języków. Ponadto uważnie przeanalizowaliśmy lokalne warunki, aby dokładnie odwzorować kulturę i realia, w jakich funkcjonują. Dopiero wtedy mogliśmy zaprezentować ich zaangażowanie w naukę języka, które stanowi początek dla osobistych przemian w ich życiu”.
Konkluzja: Babbel to wygodne narzędzie do nauki języków online, a także rozwoju kariery zawodowej. Wszystkie kursy Babbel zostały stworzone przez międzynarodowych ekspertów. A wszystkie lekcje zostały oparte o codzienne sytuacje i rozmowy, dodając użytkownikom pewności siebie koniecznej do komunikacji w drugim języku. Skuteczność kursów Babbel potwierdzono w kilku niezależnych badaniach przeprowadzonych przez prestiżowe uczelnie. W rezultacie Babbel pozycjonuje swój produkt jako najskuteczniejszą aplikację do nauki języków, która oferuje najlepszy stosunek jakości do ceny.
AUTORZY
Rok 2020
Tytuł: Career_Poland
Format: 30 sek. + 20 sek.
Wideo: YouTube
Reżyseria: Bengi Coskun
Zdjęcia: Philipp Kaminiak
Produkcja Babbel: Ethel Garrigues
Produkcja BWGTBLD: Anna Bauer
Dom produkcyjny: BWGTBLD
Scenariusz: Piotr Żarczyński
Montaż: Andrej Gontcharov
Korekta koloru: Marina Starke
Dźwięk: Schwarm.tv
MUZYKA:
Alex Arcoleo (autor, kompozytor)
Picturesque (utwór)
Wydawca: Audio Network Ltd. Wielka Brytania
Podwydawca: Audio Network GmbH (Niemcy)