Nowa Kampania Aegonu

Jerzy Ciszewski - 03.01.2016
71

Rozpoczęła się nowa kampania grupy kapitałowej Aegon, która ma na celu budowanie świadomości marki i rozpoznawalność na rynku kapitałowym.

Rozpoczęła się nowa kampania grupy kapitałowej Aegon, która ma na celu budowanie świadomości marki i rozpoznawalność na rynku kapitałowym. Za kampanię odpowiada agencja Cyber Kids on Real, produkcja to Platige Image.

Trzy 30-sekundowe spoty i taka sama liczba skrótów to wynik tych zmagań. Spoty utrzymane są w tej samej konwencji. To krótkie historyjki rysunkowe z ludzkim bohaterem. Pomysłowe rozwiązanie, które wprowadza nieco żartu i luzu. Bardzo dobre zestawienie z tak ,,poważną” instytucją, każdy z pewnością zrozumie informacje zawarte w kampanii.

W spotach przedstawiane są sytuacje życiowe, które wymagają pomocy specjalistów. Niezbyt skomplikowane, napisane prostym językiem historyjki są skierowane do każdego odbiorcy.

,,Szukaliśmy sposobu na wybicie się z bloku reklamowego i postanowiliśmy to zrobić za pomocą rzadko używanego języka graficznego – rysunkowej animacji. W zeszłym roku wypuściliśmy do Internetu serię rysunkowych filmów produktowych. Są one dobrze odbierane przez Klientów i podobają się naszym Partnerom, dlatego kontynuujemy tę linię graficzną, wzmocnioną o udział w filmach prawdziwych aktorów” – mówi o kampanii Arkadiusz Chmurzyński, Dyrektor Marketingu i E-commerce w Aegon.

,,Polacy niechętnie łączą dwie kwestie – tematy finansowe z przyszłością. Nie lubią myśleć o poważnych wydarzeniach życiowych, które są sensem produktów finansowych marki Aegon. Nie chcą pamiętać o takich sprawach, jak przyszłość finansowa, zabezpieczenie na emeryturę, na wypadek choroby, kradzieży czy pożaru. Dlatego, postawiliśmy na lekką i żartobliwą konwencję, wybijającą się z klasycznego bloku reklamowego” – mówi Dominik Cymer, Creative Director w Cyber Kids on Real odpowiedzialnej za kampanię.

Kampania na pewno wybija się na tle innych reklam takich instytucji jak banki, sektor ubezpieczeń, przez społeczeństwo odbierane jako smutne, poważne i nudne. Tutaj sprytne połączenie żartu i odpowiednie dobranie do tego stylistyki, napisanie krótkiej historyjki okazało się bardzo dobrym pomysłem. Kampania potrwa do 4-ego lutego.

Czy odniesie sukces?  Odbiorcy ocenią sami.

 

Comments

comments

71
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...