Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska

Informacja Prasowa - 12.08.2022
183

Opakowania kosmetyków zyskają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo.

Nowa identyfikacja wizualna marki Phlov by Anna Lewandowska

Marka Phlov by Anna Lewandowska wprowadza zmiany w zakresie identyfikacji wizualnej swojej oferty produktowej. Opakowania kosmetyków zyskają odświeżoną i ujednoliconą szatę graficzną. Liftingowi poddano także logo. Rebranding zbiega się z premierą trzech nowych produktów z linii Water Flow, która doskonale sprawdzi się zarówno jako źródło odświeżenia w upalny dzień, jak i po treningu.

W ofercie Phlov znajdziemy naturalne, wegańskie kosmetyki, tworzone w oparciu o 3 filary, wyznaczające tożsamość brandu: wyjątkowość (unique), wielozadaniowość (multitasking), bliskość (skintimate). Trzy lata po rynkowym debiucie, marka podjęła decyzję o wdrożeniu zmian w swojej identyfikacji wizualnej. To kolejny krok w ramach długofalowej strategii rozwoju, która obejmuje także wdrażanie kolejnych produktów. Jako pierwsze w odświeżonych opakowaniach pojawiły się trzy nowości kosmetyczne z linii Water Flow: Odświeżający żel pod prysznic, Kojąco-nawilżający balsam do ciała oraz Nawilżająca mgiełka do twarzy i ciała.

 Odświeżone, minimalistyczne opakowania podkreślające benefity produktów

Nowe opakowania Phlov by Anna Lewandowska stworzą spójny obraz marki. Zmianie ulegnie nie tylko kolorystyka, od teraz taka sama dla wszystkich linii produktowych. Podjęto także decyzję o ograniczeniu liczby komunikatów na opakowaniach, dzięki czemu są one bardziej przejrzyste i czytelne dla konsumentów. Jest to kierunek zgodny z tożsamością brandu.

Zależy nam, by komunikować się z konsumentami w bardziej przejrzysty oraz zwięzły sposób. Chcemy zwracać uwagę przede wszystkim na korzyści wynikające ze stosowania produktu oraz zawarte w nim składniki aktywne, które odpowiadają za skuteczne działanie naszych kosmetyków – podkreśla Krzysztof Zawadzki, marketing manager marki.

Rebranding objął także logo marki. Znajdziemy je teraz na górze opakowań, w znacznie bardziej wyrazistej i sugestywnej formie.

Za nowy język wizualny marki Phlov, w tym lifting logo i koncepcję graficzną opakowań, odpowiada agencja brandingowa HiBrands.

Rezygnacja z kartonowych opakowań

 Równolegle, w trosce o środowisko, Phlov podjęło decyzję o rezygnacji z kartonowych opakowań – dotyczy to wszystkich kosmetyków, które nie wymagają dodatkowego zabezpieczenia.

Bycie naturalną i wegańską marką to nie tylko tworzenie produktów o odpowiednich składach – to również holistyczne podejście do dbania o środowisko i odpowiedzialnego rozwoju marki. Postanowiliśmy więc zrewidować nasze portfolio również pod kątem opakowań i wszędzie tam, gdzie była taka możliwość, zrezygnować z kartoników. Ta idea będzie nam także przyświecać przy tworzeniu kolejnych nowości produktowych. – dodaje Krzysztof Zawadzki.

Produkty po rebrandingu będą sukcesywnie pojawiać się na rynku.

Comments

comments

183
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...