Nowa copywriterka w Grandes Kochonos Digital
Katarzyna Wolska zasiliła dział kreacji agencji Grandes Kochonos Digital.
Katarzyna Wolska od października objęła w Grandes Kochonos Digital stanowisko copywriterki. Z branżą reklamową związana jest od 2011 roku. Wcześniej pracowała między innymi w agencji Isobar Poland, gdzie jako head of content design była odpowiedzialna za rozwój zespołu i kompetencji content marketingowych. Ostatnio pracowała w firmie Rossmann odpowiadając za komunikację marki jako Content Manager.
W dotychczasowej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek jak: Lech, Książęce, Scholl, Durex oraz Tchibo.
Grandes Kochonos Digital to niezależna, interaktywna agencja reklamowa obecna na rynku od 2015 roku. GKD posiada kompetencje w zakresie m.in. tworzenia strategii komunikacji online, obsługi kanałów social media, projektowania stron www, tworzenia i produkcji contentu wideo, influencer marketingu oraz tworzenia wielokanałowych realizacji online.
Do marek obsługiwanych przez agencję należą m.in. Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank.