Nowa aranżacja salonów Suzuki Motor Poland – CU autorem konceptu wizualnego

Informacja Prasowa - 28.08.2019
156

Nowa aranżacja salonów Suzuki Motor Poland - CU autorem konceptu wizualnego

Suzuki Motor Poland na nowo aranżuje salony sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited. 

Salon Suzuki Motor Poland przy ul. Połczyńskiej w Warszawie nie przypomina tradycyjnego salonu samochodowego.

– To miejsce, w którym klient spotyka się z marką, czyli jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dlatego nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

 

Nowy standard wizualny wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie. Dominującymi kolorami w salonach są biel i czerwień.

– Biel kojarzy się z japońskim pochodzeniem marki, ale również wysoką jakością i finezją. Jest doskonałym tłem dla prezentowania nowoczesnych produktów marki. Silnie zaznaczyliśmy również akcenty czerwieni, symbolu „S” w logo Suzuki. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Całość buduje aurę nowoczesności, zaawansowania technologicznego i jakości – mówi Maria Kowalewska, architekt, projektantka salonu Suzuki.

 

Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Szczególną atencją zostały otoczone dzieci, dla których przygotowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw.Zaprojektowane specjalnie na potrzeby Suzuki meble są minimalistyczne i funkcjonalne. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń, tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów marki, a lampy emitujące światło w kolorze niebieskim, oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych, tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

 

– Kontakt  z salonem samochodowym to moment sprawdzenia autentyczności zaangażowania marki wobec swoich klientów. Konsumenci wymagają coraz większej indywidualizacji. Chcą, aby marki motoryzacyjne dopasowały się do ich stylu życia. Salony Suzuki są miejscami, które ma pokazywać to indywidualne podejście, odpowiadać na te potrzeby – mówi Rafal Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

 

Suzuki Motor Poland w ciągu najbliższych dwóch lat zamierza zmienić wygląd wszystkich salonów dilerów samochodów w sieci. Odmieniony został już flagowy salon marki w Warszawie przy ul. Połczyńskiej oraz nowo otwarte salony Moto Horiz przy Trakcie Brzeskim i Matsuoka w Łodzi. W realizacji są kolejne lokalizacje w całej Polsce.

 

Comments

comments

156
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...