Nowa agencja marketingu sportowego – Avocado Sport.

Informacja Prasowa - 22.03.2019
296

Nowa agencja marketingu sportowego - Avocado Sport.

Przed kilkoma tygodniami na rynku pojawiła się nowa agencja marketingu sportowego – Avocado Sport.

Założycielami są Kasjan Bojarowski oraz Tomasz Warsiński, od około dziesięciu lat związani m.in. z branżą IT i public relations w sporcie.

Kasjan Bojarowski jest właścicielem agencji interaktywnej Studio 113 Ltd, specjalizującej się w kompleksowych rozwiązaniach internetowych, od budowy stron i sklepów internetowych, poprzez ich pozycjonowanie i dalszą opiekę hostingową. Bojarowski był też widoczny m.in. przy działaniach promocyjnych i sponsoringowych w Olimpii Grudziądz.

Tomasz Warsiński przez długi okres pracował dla Olimpii Grudziądz w dziale marketingu i PR, zajmował się także funkcjonowaniem biura prasowego, przede wszystkim na poziomie 1. ligi. W międzyczasie pracował również w branży dziennikarskiej w kilku sportowych portalach, m.in. w Magazynie Piłkarskim, powiązanym niegdyś z bydgoskim oddziałem TVP.

Głównym naszym założeniem jest poprawa wizerunku klubów sportowych, federacji i sportowców w sieci. Posiadanie estetycznej, funkcjonalnej strony internetowej jest podstawą w budowie swojej marki i chcemy ze swoimi klientami nad tym pracować. Chcemy zadbać również o tych mniejszych graczy, którzy stawiają pierwsze kroki w środowisku sportowym, a chcą sukcesywnie budować wokół siebie pozytywną otoczkę. Mamy przygotowane oferty współpracy pod każdego typu klienta – mówi Warsiński.

W naszej ofercie proponujemy m.in. budowę stron internetowych oraz sklepów online, a także codzienną obsługę serwisów i mediów społecznościowych od strony stricte merytorycznej. To priorytet i szansa na regularne zwiększanie się grona swoich fanów i potencjalnych sponsorów przez drużyny i pojedynczych zawodników – dodaje Bojarowski.

Prócz wyżej wspomnianych produktów, Avocado Sport zajmuje się też zagadnieniami sports brandingu, sponsoringu i public relations.

 

Comments

comments

296
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...