Norbert Ofmański

Jerzy Ciszewski - 25.01.2016
220

w public relations pracuje ponad 15 lat

Prezes Zarządu jednej z największych w Polsce firm public relations, czwartej najszybciej rozwijającej się agencji public relations na świecie wg „The Holmes Raport”.

Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Konsultantów Public Relations IPRA, były członek Rady Związku Firm Public Relations, juror wielu konkursów PR oraz członek Rady Fundacji Marka Kamińskiego wspierającej rozwój polskiej polarystyki i eksploracji. Od lutego 2012 pełni funkcję Prezesa zarządu Związku Firm Public Relations (ZFPR). Od ponad piętnastu lat związany z branżą marketingową i public relations.

Koordynował kilkadziesiąt projektów realizowanych m.in. dla takich firm i organizacji jak: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Unilever, Telekomunikacja Polska S.A., Fiat Auto Poland, Grupa Żywiec S.A., Hallmark Channel, US Pharmacia. Autor kilkudziesięciu publikacji branżowych poświęconych tematyce Public Relations oraz współautor książki „Sztuka Public Relations. Z Doświadczeń Polskich Praktyków” wydanej przez Polski Związek Firm Public Relations. Norbert Ofmański jest też prezesem zarządu Grupy On Board.

Miłośnik żeglarstwa i biegania.

 

2014_norbert_ofmanski_bw

 

Comments

comments

220
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...