Norbert Kowalski prezesem zarządu Mobiem

Jerzy Ciszewski - 05.03.2019
92

Norbert Kowalski prezesem zarządu Mobiem

Norbert Kowalski prezesem zarządu Mobiem

W lutym br. na czele agencji marketingu mobilnego Mobiem stanął Norbert Kowalski, dotychczasowy dyrektor zarządzający AdRetail w Grupie Interia.pl. Tym samym przejął obowiązki dotychczasowych zarządzających — Elizy Durnakowskiej oraz Marka Naruszewicza, którzy kończą współpracę z agencją.

Zmiany przyczynią się do jeszcze większej integracji agencji z Grupą Interia.pl, a tym samym przyspieszą rozbudowę istniejącej oferty mobilnej oraz powstawanie nowych rozwiązań w tym obszarze.

Chciałbym podziękować Elizie Durnakowskiej oraz Markowi Naruszewiczowi za dotychczasową współpracę, ogrom zaangażowania i wszystkie wspólnie zrealizowane projekty – komentuje Artur Potocki, prezes zarządu w Grupie Interia.pl. – Myślę, że pod kierownictwem Norberta Kowalskiego Mobiem będzie jeszcze lepiej wykorzystywać potencjał, jaki rodzi się z połączenia kompetencji portalu i agencji.

Objęcie funkcji prezesa zarządu w Mobiem jest dla mnie wyróżnieniem, ale przede wszystkim wyzwaniem. Cieszę się, że powierzono mi tę odpowiedzialną rolę i jednocześnie dziękuję za okazane zaufanie – dodaje Norbert Kowalski, przyszły prezes zarządu w Mobiem. Stanowisko dyrektora zarządzającego AdRetail obejmie Karol Kamiński.

Karol Kamiński jest związany z Grupą Interia od 2011 roku, kiedy to opuścił Dział Sprzedaży Grupy Onet, aby dołączyć do zespołu kreującego ówcześnie nowy produkt AdRetail.

MOBIEM to agencja mobile marketingu specjalizująca się w produkcji aplikacji i gier mobilnych, która do portfolio Grupy Interia.pl dołączyłam w marcu 2016 roku. Mobiem jest właścicielem sieci premium reklamy mobilnej MOBISKY. Posiada wiele formatów reklamy mobilnej takich jak m.in. geolokalizowane notyfikacje. Agencja posiada ponad sto sześćdziesiąt aplikacji, m.in.: Transportoid, Pierwsza Pomoc-First Aid, Dieta, My pregnancy — Moja, Bankomaty PL.

Współpraca w ramach struktur Grupy Interia.pl była niezwykle ciekawym etapem rozwoju nie tylko dla całej agencji, ale także satysfakcjonującym doświadczeniem zawodowym, które z pewnością zaowocuje nowymi wyzwaniami w karierze – komentują Eliza Durnakowska i Marek Naruszewicz, zarządzający MOBIEM.

Norbert Kowalski od początku swojej kariery jest związany z mediami. Zaczynał w wydawnictwie „Wprost”, potem pracował dla Hachette Filipacchi Polska (obecnie Burda Media Polska). W Grupie Interia.pl od 2006 roku. Zaczynał jako kierownik w dziale planowania mediów, a następnie pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu i PRu. Od 8 lat Norbert Kowalski pracuje na stanowisku Dyrektora Zarządzającego AdRetail. Jest pomysłodawcą i twórcą innowacyjnej sieć reklamy internetowej dla handlu, która prócz możliwości reklamowych, dostarcza także unikalną technologię sieciom handlowym. AdRetail skupia trzy największe serwisy gazetkowe w Polsce, serwis kuponowy oraz sieć widgetów z gazetkami reklamowymi w serwisach Grupy Interia.pl, Polska Press oraz innych wydawców internetowych.

Według Badania Gemius/PBI w grudniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,9 mln realnych użytkowników i 1,4 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,7 mln realnych użytkowników i 724 mln odsłon.

16.05.2017 WARSZAWA PRAGA BIUROWIEC BLUE POINT PRZY ALEI STANOW ZJEDNOCZONYCH – SESJA PRACOWNIKOW DZIALU HANDLOWEGO PORTALU INTERIA
N/Z NORBERT KOWALSKI

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...