Nominowani w konkursie Złote Spinacze 2022!

Informacja Prasowa - 07.10.2022
196

445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy,

Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022!

 

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

W kategoriach głównych i sektorowych jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w Konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Organizator przeprowadzi ranking nagrodzonych w konkursie podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 2 grudnia 2022 r.

 

Poniżej przedstawiamy pełną listę nominowanych projektów:

Kategorie główne:

  1. PR korporacyjny
  • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
  • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
  • Transformacja dekady: Tesco zmienia się w Netto / Lighthouse, Netto Polska
  1. PR produktu
  • „Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub
  • SCOPE driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE
  1. Issue management i komunikacja kryzysowa
  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • OZE ma prawa! / Pan Pikto
  • „Dziady” / A.D.2021- niezależność / Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie
  1. Advocacy i Public Affairs
  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • Koalicja „Dbamy o wodę”, Kampania: Liczy się każda kropla / Fleishman Hillard, Grupa Żywiec, Żywiec Zdrój (Danone)
  • Jutro w Polsce / MullenLowe Warsaw, Agora, Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza
  1. Kampania społeczna
  • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
  • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
  1. PR pro bono
  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • Wielkie badanie dziecięcych szpitali / MSL Group, Fundacja K.I.D.S., Reckitt (Nurofen), Pozytywna Dyscyplina
  1. Employee experience i komunikacja wewnętrzna
  • NA LUZIE O BHP / MOSQI.TO
  • Evergreen Festival czyli jak odzyskać serca pracowników / Grupa Żywiec
  • Feel the Pepco Values, czyli nowa odsłona wartości! / MJCC, Pepco Poland
  1. Event komercyjny
  • Piłka znów w grze! 39 tysięcy dzieci wróciło na boiska / Grupa Komunikacja Plus, Polski Związek Piłki Nożnej, Maspex
  • OLX Praca Know How 2022 / Live Age, OLX
  • MAYBELLINE NEW YORK STORIES / L’Oréal Polska, PWR.GG, Creative PRO, Warner Music Poland, Platinium Cast Agencja PR
  1. Event społeczny
  • 10 lat Pikniku Niepodległościowego w Łodzi / 3PR Consulting, Manufaktura Łódź
  • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
  • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska
  1. Launch produktu, usługi lub firmy
  • Jasnum – Menopauza to nie pauza / 38 Content Communication, USP Zdrowie
  • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
  • Launch platformy Disney+ w Polsce / The Walt Disney Company Polska

 

 

  1. Sustainability i CSR Communications
  • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
  • Program zatrudnienia osób neuroróżnorodnych w P&G / MSL Group, Procter & Gamble, asperIT
  • Komunikacja projektu „Daj swoim butom drugie życie” / Grupa CCC
  1. PR miejsca, miasta lub regionu
  • Znikający Mural / IMMOFINANZ
  • STS mecenasem muralu Kazimierza Górskiego / STS
  • wilcza for/rest / TOUCH.PR , wilcza for/rest
  1. Social media
  • Żeńska końcówka okiem 18000 Polek i 20 influencerek / Linkleaders, Pracuj.pl
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  1. Business-to-Business PR
  • Razem dla innych razem dla siebie. Unicef dla biznesu / 38 Content Communication, Unicef Polska
  • Lepszy Szef: Dell Technologies x Intel x monday comms / monday comms, Dell Technologies, Intel
  • Noc dla Klimatu / Danfoss Poland, MAKE Event
  1. PR finansowy i relacje inwestorskie
  • STS – największy bukmacher w Polsce debiutuje na GPW / STS Holding
  1. Media relations
  • Zapomnij słowo „robol”. Komunikacja Pracuj.pl do fachowców / Linkleaders, Pracuj.pl
  • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
  • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk
  • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE
  1. Employer Branding
  • Zgadzam się / Nie zgadzam się / MOSQI.TO
  • MIT czy HIT? mBank i cała prawda o pracy IT w bankowości / Linkleaders, mBank
  • Impact Stories / Deloitte Poland
  1. Content marketing – branded content
  • Lenovo i szachy: arc. Jan-Krzysztof Duda ambasadorem Lenovo / Deep Sense, Lenovo Polska
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • Łączy nas napięcie – portal naładowany wiedzą / Euvic Digital, TIM
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
  1. Custom Publishing
  • Kurier Specjalny OLX / OLX, dotrelations
  • ZłotyKalendarz 2022 GoldenSubmarine / GoldenSubmarine
  • ERC Inspiration Book / Planet Partners
  1. Wsparcie Ukrainy
  • Butik Pełen Dobra / Port Łódź
  • SAFER Ukraine / 24/7Communication, St. Jude, Finn Partners
  • Biedronka – wspólnie dla Ukrainy / Jeronimo Martins Polska, Hill+Knowlton Strategies Poland
  • InPost, Rafał Brzoska i Omenaa Mensah z pomocą Ukrainie / Big Picture, InPost, Omenaa Foundation, Fundacja Rafała Brzoski

Kategorie sektorowe:

  1. Technologia, IT, telekomunikacja
  • Jak rozbić szklany sufit – promocja serialu Arcane / Lighthouse, RIOT Games, WebTalk, UCK Agency
  • Art loves The Frame. Nowa narracja dla The Frame TV / dfusion communication, Samsung Polska
  • Twardy reset memów o IT. Wejście the:protocol na rynek / Linkleaders, the:protocol
  1. Finanse
  • Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words, Publicis Poland
  • Bajki dla dorosłych / Santander Bank Polska, Follow Agency
  • EY tłumaczy Polski Ład / EY Polska
  • Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów / Bank Credit Agricole
  1. Uroda, higiena i wellness
  • „Rachunek przemocy” Avon Kontra Przemoc / Garden of Words, Avon Polska, BNP Paribas Bank
  • 1701 wchodzi na rynek / Planet Partners, NAOS Poland
  • Launch szczoteczki Oral-B iO z rewolucyjną technologią magnetyczną / MSL Group, Procter & Gamble
  1. Moda i styl życia
  • Wsparcie kobiet jako powód do dumy w akcji #JESTEMFEMINISTA / Havas PR Warsaw, Answear.com
  • Dbaj o ubranie – w zmniejszaniu emisji nie ma dróg na skróty / Lighthouse, LPP
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub
  1. Sektor spożywczy
  • Mata przejmuje Maka / 24/7Communication, McDonald’s Polska, DDB, OMD, Isobar Polska
  • Zdrowie bez wymówek. Daj się przebadać! / Lensomai Communication, SuperMenu by Anna Lewandowska
  • Goodvalley – dobre dla fleksitarian i dla planety / 24/7Communication
  1. Kultura i media
  • MAGIA PODLASIA W SERIALU KRUK. CZORNY WORON NIE ŚPI / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska, Storytel
  • Premiera serialu FOX „Cała prawda o Pam” / Grupa Komunikacja Plus, The Walt Disney Company Polska
  • Premiera serialu Netflix „Królowa” w KinoGramie w Warszawie / MSL Group, Netflix, agencja Plej
  1. Medycyna i zdrowie
  • Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL Group, Novo Nordisk
  • Powrót z depresji / Hill+Knowlton Strategies Poland, Janssen Polska
  • @JestemOpiekunem / MSL Group, Nutricia
  1. Sport, turystyka i rekreacja
  • Biegam z czystą przyjemnością / Polska Agencja Antydopingowa POLADA
  • Roman Biliński – droga do F1 / MSL Group, Roman Biliński
  • Betclic Rap Royale. Król jest tylko jeden / Grupa Komunikacja Plus, Betclic, Lech Polish Hip-Hop Festival
  • Turniej piłkarski dzieci z domów dziecka z Polski i Ukrainy / Fleishman Hillard, Stowarzyszenie Nadzieja na Mundial, Jeronimo Martins Polska
  1. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze
  • Trudny projekt deweloperski. Dialog o inwestycji Lizbońska / N42
  • Młode MajstERki / ERBUD, Centrum Nauki Kopernik
  • Znikający Mural / IMMOFINANZ
  1. Przemysł i infrastruktura
  • Brześć Kujawski w Centrum uwagi LPP Logistics / Lighthouse
  • „M-town project” – Corning otwiera nową fabrykę / Corning, MJCC
  • Faurecia powered by Women’s spirit! / Big Picture, Faurecia Automotive Polska
  1. Motoryzacja i transport
  • Uwaga, rozwój! Budowa fabryki elektrolitu w Śremie / Grupa Komunikacja Plus, Capchem Poland
  • OTOMOTO przedstawia „Prawdziwe historie” – Wartburg 353 / MADOGZ, OTOMOTO
  • SCOPES driven by Porsche. Tales of Tomorrow / Big Picture, PORSCHE
  1. NGO i sektor publiczny
  • Grupa Stonewall – Kampania „Jesteśmy dobrzy w byciu razem” / KERRIS
  • Digital Festival 2021 / Fundacja Digital Poland
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious

Kategorie specjalne:

  1. Kreatywność
  • UNMUTE: GŁOŚNIEJ NIŻ DECYBELE / Labcon, Change Serviceplan
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • Pierwsza Pomoc Ludzkości / VMLY&R Polska

 

  1. Efektywność
  • Media relations wzmacnia sprzedaż. W GfK mamy na to dowody / Grupa Komunikacja Plus, GfK Polonia
  • Najmłodszy headhunter na świecie / MSL Group, Fundacja K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, Publicis Worldwide, Prodigious
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub
  1. Research&Insight
  • Polskie Miasta Przyszłości 2050 / Icon Strategies, Grupa Saint-Gobain
  • #efekt1butelki / 38 Content Communication, Kompania Piwowarska
  • Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe i Siłaczki / Clue PR
  • YES „Jestem kobietą” / 180heartbeats + Jung v Matt, MullenLowe MediaHub

 

Wszystkie informacje o konkursie są dostępne na stronie: www.zlotespinacze.pl

 

Comments

comments

196
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...