Nominacje do Golden Arrow 2021 ogłoszone! Kto zdobędzie nagrody za najlepsze projekty marketingowe?

Informacja Prasowa - 11.06.2021
149

Nominacje do Golden Arrow 2021 ogłoszone! Kto zdobędzie nagrody za najlepsze projekty marketingowe?

Nominacje do Golden Arrow 2021 ogłoszone! Kto zdobędzie nagrody za najlepsze projekty marketingowe?

Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez Magazyn „Media Marketing Polska” oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku Jury wybrało aż 111 nominowanych w 23 kategoriach i 40 podkategoriach konkursowych. Lista nominacji jest dostępna na stronie: https://goldenarrow.pl/2021-nominowani/

Konkurs Golden Arrow cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku otrzymano rekordową liczbę zgłoszeń. Jury, złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych, oceniało ponad 180 prac konkursowych.

W tym roku wiele prac w jakiś sposób wpisywało się w kontekst pandemii, nawet takie, które nie były zgłoszone w specjalnej „pandemicznej” kategorii. Ocenialiśmy każdy projekt pod kątem skuteczności, kreacji i strategii. Mam wrażenie, że ta specyficzna sytuacja uruchomiła wśród agencji i marketerów pokłady kreatywności i nowe myślenie o strategii. Dwudniowe obrady jury okazały się niezwykle interesujące, bo poziom prac był wysoki – uzasadnia Tomasz Wygnański, Redaktor Naczelny „Media Marketing Polska”.

Wśród nominowanych do nagród głównych znaleźli się „wielcy gracze”, m.in. Bank PEKAO S.A., DHL czy Vivus Finance.

 

Nie brakowało również nagradzanych agencji i domów mediowych. Najwięcej, bo aż 15 nominacji zdobyła agencja Loyalty Point. Wśród nominowanych wyróżniali się także: H2H.tech, Isobar Polska, Wavemaker czy Publicis Worldwide Polska.

Laureatów poznamy już 24 czerwca podczas kameralnej Gali rozdania nagród, która będzie transmitowana na żywo na Facebooku „Media Marketing Polska”.

Nowe kategorie konkursowe

 Ze względu na rosnącą popularność, konkurs rozszerzono o nowe kategorie i ich podtypy, m.in.:

  • Wyzwania marketera: product launch, product re-launch, innowacja w dystrybucji, premiumizacja, long-term strategy, wzorowa współpraca marketer – agencja;
  • E-commerce: innowacja roku, najlepsze rozwiązanie omnichannel, transformacja cyfrowa, najlepsze doświadczenie zakupowe użytkownika;
  • Retail & Shopper Marketing: kampania shopper marketing, nowe technologie retail, innowacje private label, shopper experience & shop design;
  • Kampanie szyte na miarę: kampanie regionalne marek, kampania idei, kampania idealnie sprofilowana;

Pozostałe statuetki powędrują do zwycięzców stałych kategorii regulaminowych, m.in.:

  • Wysyłka bezpośrednia;
  • Program lojalnościowy;
  • Promocja sprzedaży;
  • Experimental marketing;
  • Data science;
  • Direct response advertising;
  • Personalizacja;
  • Kampania zintegrowana;
  • CSR;
  • Eko marketing;
  • Grywalizacja;
  • Non-profit;
  • Desingn;
  • Open;
  • Salon odrzuconych.

Historia Golden Arrow

Nieprzerwanie od 2006 roku Jury konkursowe zadaje pytania o efekt i innowacyjność w największych przeprowadzonych kampaniach. Głównym celem konkursu Golden Arrow jest promowanie najlepszych praktyk w korzystaniu z narzędzi marketingowych i premiowanie przełomowych rozwiązań. Nagrody otrzymują projekty, które będą stanowić punkt odniesienia dla całej branży.

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które na zlecenie lub w celu promocji własnej zrealizowały pełną i spójną kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji.

Streaming na żywo z Gali Golden Arrow 2021 będzie można śledzić już 24 czerwca od godz. 19:30 na fanpage „Media Marketing Polska”.

Comments

comments

149
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...