Noise PR wzmacnia zespół

Informacja Prasowa - 24.11.2022
137

Do zespołu dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewi

W związku z systematycznym rozwojem portfela projektów i klientów Noise PR, do zespołu agencji dołączyli w ostatnim czasie Michał Łazowski, jako starszy doradca w zespole komunikacji społecznej, oraz Małgorzata Głódź-Adamkiewicz, która objęła stanowisko eksperta w zespole ds. nowych mediów i komunikacji w mediach społecznościowych.

Michał Łazowski z szeroko pojmowaną komunikacją społeczną związany jest od dwudziestu lat.
Z wykształcenia politolog, z doświadczenia analityk społeczno-polityczny, copywriter i strateg.
Specjalizuje się w komunikacji strategicznej i marketingu społecznym dla instytucji publicznych, NGO
oraz organizacji biznesowych. Swoje bogate doświadczenie zdobywał podczas działalności i pracy
w administracji rządowej i publicznej (Ministerstwo Obrony Narodowej, Komenda Główna
Ochotniczych Hufców Pracy, Biuro Programu „Niepodległa”), organizacjach pozarządowych (Związek
Harcerstwa Polskiego, Polski Czerwony Krzyż) oraz mediach i sektorze prywatnym (Defence24), dzięki
czemu zna i rozumie uwarunkowania administracji państwowej oraz sektora pozarządowego. Ekspert
w obszarze gospodarki i bezpieczeństwa narodowego. Prywatnie miłośnik dobrze skonstruowanych
opowieści i strategicznych gier planszowych.

W agencji Noise PR odpowiada przede wszystkim za realizację projektów związanych z komunikacją
inwestycji infrastrukturalnych, dialog społeczny oraz doradztwo strategiczne w oparciu o analizy
polityczne, społeczne oraz gospodarcze.

Małgorzata Głódź-Adamkiewicz z komunikacją związana jest od ponad 10 lat. Z wykształcenia
dziennikarka. W mediach pracowała przez kilka lat, obejmując m.in. stanowisko redaktor naczelnej
jednego z portali lokalnych. Współpracowała także z ogólnopolskimi redakcjami. Doświadczenie
z zakresu kreowania contentu oraz zarządzania projektami zdobywała również po stronie agencyjnej
(Goldbach Interactive Poland, DIFERENTE, Tailor Made PR, Project: People) i podczas realizacji
własnych projektów. Prywatnie miłośniczka pisania opowiadań i sportów ekstremalnych.
W agencji Noise PR Małgorzata odpowiada za współtworzenie i realizację strategii komunikacji
w mediach społecznościowych, kreowanie contentu na potrzeby nowych mediów, analizy
efektywności podejmowanych działań oraz wdrożenia nowych rozwiązań cyfrowych.

Comments

comments

137
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...