Nocowanie.pl powiększyło zespół

Informacja Prasowa - 11.04.2017
242

Nocowanie.pl powiększyło zespół

Nocowanie.pl to lider wśród polskich portali noclegowych oferujących obiekty na terenie kraju. Spółka ciągle się rozrasta, ostatnio powiększyła zespół marketingu o 3 nowe osoby, w tym Dyrektora Marketingu.

Obecnie działem zarządza Karolina Ślebocka. Swoje doświadczenie zdobywała prowadząc dział marketingu w spółce należącej do Funduszu Inwestycyjnego Zamkniętego, zajmującej się sprzedażą i komercjalizacją nieruchomości. Następnie zarządzała marką polskiego producenta kompozytów stomatologicznych. Pracowała zarówno na rynku polskim, ale również szwajcarskim, włoskim czy rumuńskim. W Szwajcarii zbudowała strategię marketingową marki oraz przeprowadziła pełny rebranding dla producenta implantów stomatologicznych. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na UMCS oraz Zarządzanie Marką na SGH.

Paweł Jedynak zespół Nocowanie.pl, będzie wspierał w zakresie tworzenia i obsługi kampaniie-mail marketingowych, analizie efektywności kampanii oraz marketing automation.
Wcześniej przez ponad 4 lata zdobywał doświadczenie w branży security systems, gdzie  dla ogólnopolskiej firmy DTS System prowadził działania marketingowe. Ukończył studia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku zarządzanie – specjalność marketing w handlu i usługach, ponadto swoją wiedzę zdobywał również na studiach podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Marketing Internetowy. Obecnie jest słuchaczem PR XXI. Wieku na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

Kamila Miciuła jako Specjalista ds. marketingu i PR w Nocowanie.pl odpowiadać będzie za współpracę zewnętrzną przy eventach oraz działania PR, wcześniej przez prawie cztery lata związana z działem marketingu jednego z największych ogólnopolskich producentów drzwi i okien drewnianych, doświadczenie przy organizacji eventów zdobywała również w MoM–Merytorycznie o Marketingu, jako koordynator inicjatywy. Ukończyła Zarządzanie ze specjalnością przedsiębiorczość i marketing na Politechnice Lubelskiej, aktualnie studiuje PR XXI. wieku na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.

W skład całego zespołu wchodzi 9 osób, oprócz wyżej wspomnianych nazwisk Katarzyna Smółka, Specjalista ds. marketingu, do jej obowiązków należy m.in. komunikacja i obsługa w kanałach społecznościowych; Marek Buraczyński – Specjalista ds. marketingu internetowego, który zajmuje się m.in. reklamami Google i Facebook oraz  remarketingiem; Kamil Staszewski – od 6 lat Grafik Komputerowy, odpowiada za kreacje materiałów wykorzystywanych zarówno online, jak też całą poligrafię. W skład działu wchodzi również trzyosobowa redakcja: Katarzyna Błasik,  Ilona Kichtiak i Katarzyna Opałka.

Comments

comments

242
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...