Nobu hotel Warsaw przywitał pierwszych gości

Informacja Prasowa - 03.08.2020
92

Nobu hotel warsaw przywitaŁ pierwszych gości

dziś nobu hotel warsaw przywitaŁ pierwszych gości

3 sierpnia 2020 Już dzisiaj w sercu Polski ruszył pierwszy hotel słynącej z najwyższej jakości usług marki Nobu, założonej przez genialnego szefa kuchni Nobu Matsuhisę, aktora Roberta De Niro oraz producenta filmowego Meira Tepera. Z tej okazji odbyło się spotkanie z mediami, w trakcie którego dziennikarze jako pierwsi mieli szansę zobaczyć wyjątkowe wnętrza hotelu oraz spróbować kultowych dań serwowanych w restauracji Nobu.

sekret tkwi w historii marki

Historia marki Nobu bierze swój początek jeszcze w latach osiemdziesiątych, kiedy Robert De Niro stał się regularnym gościem w restauracji prowadzonej przez szefa Nobu Matsuhisę. Aktor namówił go do otwarcia kolejnych lokali oraz hoteli i zaprezentowania wyjątkowych smaków kuchni Nobu oraz nieprzeciętnych usług hotelarskich aż w ponad 40 lokalizacjach na całym świecie.

 elementy składające się na sukces nobu

Hotele marki Nobu nie stanowią sieci w tradycyjnym rozumieniu. Dzięki niestandardowemu podejściu do przyjmowania gości, nieprzeciętnej palecie smaków w restauracjach Nobu oraz wyjątkowym lokalizacjom są perełkami na mapach turystycznych i przyciągają turystów z całego świata. Od 17 lipca br. kolejna restauracja marki zagościła w Warszawie, a od dzisiaj odwiedzający stolicę mogą korzystać również  z usług hotelu słynącego z japońskiej filozofii życia.

Warszawa to jedno z najdynamiczniej rozwijających się miast w Europie w ostatnich latach, dlatego bardzo się cieszymy, że marka Nobu staje się częścią tego rynku. Nobu Hotel Warsaw idealnie wpasowuje się w tętniącą życiem dzielnicę, a Restauracja oraz Nobu Café już teraz są bardzo chętnie odwiedzane przez jej mieszkańców – mówi Anthony Campaniaris, Dyrektor Generalny Nobu w Polsce. – Wierzymy, że nasz hotel i restauracja staną się obowiązkowym punktem kulinarnym i turystycznym na mapie Warszawy  i dzięki temu uatrakcyjnią swój pobyt w tym mieście i zachęcą innych turystów do przyjazdu.

wyjątkowa lokalizacja i nieprzeciętny design

 Hotel Nobu Warsaw jest niestandardowy pod wieloma względami. Bez wątpienia należą do nich unikatowy design oraz śmiałe połączenie architektury różnych stylów i dekad. Hotel składa się z dwóch części i idealnie łączy nowoczesność z klasyką. Pierwsza część, znajdująca się w przedwojennym Hotelu Rialto, utrzymana jest w stylu Art Deco. O jej koncepcję zadbała pracownia De Novo. Druga część jest nowoczesna oraz nowatorska i stworzona została dzięki międzykontynentalnej współpracy polskiej firmy architektonicznej Medusa Group z kalifornijskim Studio PCH. Również pokoje hotelu urządzone są w różnych stylach, od klasycznego do nowoczesnego, przez co gość może wybrać ten, który najlepiej odpowiada jego gustowi i potrzebom. Design hotelu został wzbogacony o wyjątkowe, innowacyjne dzieła polskich twórców takich  jak Anna Bimer, Piotr Uklański i Mikołaj Moskal.

idealna lokalizacja na SPEKATKULARNE wydarzenia

W hotelu oprócz standardowych pokoi i apartamentów, znajduje się zajmująca 438 m² powierzchnia eventowa, która umożliwia organizację dużych konferencji, imprez oraz spotkań. Może ona zostać podzielona na dwa w pełni autonomiczne pomieszczenia  (sala Sakura o powierzchni 266 m² oraz Hikari zajmująca 171 m²) oddzielone ruchomą, dźwiękoszczelną ścianą. Dodatkowo, goście mają możliwość skorzystania z mniejszych pomieszczeń do organizacji wydarzeń – wszystkie są wyposażone najnowocześniejsze udogodnienia, w tym Wi-Fi oraz sprzęt audiowizualny.

 bezpieczne podróżowanie to priorytet nobu

 Zdowie i bezpieczeństwo gości oraz pracowników jest dla Nobu priorytetem. Dlatego pracownicy Nobu wykonują swoją pracę w sposób, który pozwolą na zminimalizowanie kontaktu pomiędzy nimi i gośćmi, zarówno w samym hotelu, jak i restauracji. Środki zapobiegawcze, które zostały przedsięwzięte to m. in. opcja spożywania w pokojach posiłków dostarczanych przez obsługę przed drzwi, jak również wprowadzenie limitu osób korzystających z restauracji oraz kawiarni, co umożliwia  zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy gośćmi hotelowymi. Pokoje oraz części wspólne będą dezynfekowane po wymeldowaniu za pomocą światła UV, a goście będą mieli dostęp do jednorazowych rękawiczek oraz środków dezynfekujących rozmieszczonych na terenie hotelu. Każdy pracownik będzie nosił maskę i rękawiczki – będą one również dostępne dla gości. Wychodząc naprzeciw wciąż zmieniającej się sytuacji na świecie, polityka rezerwacji i rezygnacji z pobytu w hotelu będzie elastyczna, pozbawiona ryzyka oraz pozwalająca gościom na dokonywanie rezerwacji bez jakichkolwiek obaw.

Comments

comments

92
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...