
Nietypowe spotkania przy okrągłym stole, czyli salony Agata z nowym spotem reklamowym
Jerzy Ciszewski - 31.01.2019Nietypowe spotkania przy okrągłym stole, czyli salony Agata z nowym spotem reklamowym
NIETYPOWE SPOTKANIA PRZY OKRĄGŁYM STOLE, CZYLI SALONY AGATA Z NOWYM SPOTEM REKLAMOWYM
Od 30 stycznia we wszystkich stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowe spoty reklamowe salonów Agata z udziałem Ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy. Zgodnie z konwencją przyjętą w całej kampanii „Dla każdego coś”, najnowszy spot charakteryzuje się lekkością przekazu i dużą dawką humoru. Widzowie są świadkami nietypowej rozmowy związanej z wyborem idealnego stołu do jadalni.
W poprzednich seriach spotów Małgorzata Socha doradzała Klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni. Jak wiadomo, wybór odpowiedniego mebla pełniącego szczególną rolę podczas wszystkich przyjęć rodzinnych i spotkań towarzyskich jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie dla kogoś, kto ma szereg wymagań
i prezentuje oryginalne potrzeby.
– Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne – zauważalny sposób – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.
Pierwsze serie reklam telewizyjnych w tegorocznej kampanii spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem widzów. Kolejne spoty są kontynuacją dotychczasowej strategii komunikacji marki.
Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.
Comments
