Kampania "Nie gaś światła" zwraca uwagę na lokalne interesy
#niegasswiatła to zwrócenie uwagi na wartość lokalnej produkcji i rodzimych wyrobów, zapobieganie zamykaniu fabryk a w konsekwencji wzrostowi bezrobocia. To wspieranie europejskich przedsiębiorstw i dążenie do polepszenia warunków życia każdego z nas.
Kampania społeczna #niegasswiatła to pomysł ludzi młodych, patrzących w perspektywie długoterminowej w kontekście swojej przyszłości. Stworzony film ma na celu zachęcenie do wspierania krajowej produkcji i zwrócenie uwagi na poniższe aspekty:
– temat pochodzenia produktów i miejsca ich wyrobu
– uświadomienie o skutkach kupowania towarów wyprodukowanych poza Unią Europejską
– zachęcenie do zakupu wyrobów lokalnych
W filmie widzimy gasnące światło. Coś, co symbolizuje odbiorcy koniec, schyłek czegoś ważnego a zarazem bliskiego ludzkości – w tym przypadku zamknięcie kolejnej fabryki, kolejnych miejsc pracy. W naszej kampanii zwracamy uwagę na aspekty, na które każdy z nas jako konsument ma bezpośredni wpływ – czyli wybór produktów pod kątem rynku pochodzenia.
Nazwa kampanii #niegasswiatła zachęca konsumentów do wzięcia sprawy w swoje ręce i przyjęcie postawy aktywnej. Obraz musi szokować, aby wywołał w społeczeństwie jakiekolwiek emocje. Mamy nadzieję, że poprzez kampanię klienci bardziej świadomie będą dokonywać zakupów, a zwłaszcza ta młodsza grupa konsumentów.’ – mówią twórcy.