„Nieboskłon”- najczęściej klikana reklama na polskim YouTube. Muzyczne reklamy robią furorę

Redakcja PR - 23.08.2017
76

"Nieboskłon"- najczęściej klikana reklama na polskim YouTube. Muzyczne reklamy robią furorę

W czerwcu bieżącego roku opublikowano najnowszy teledysk z utworem promującym trasę koncertową z cyklu Męskie Granie. Na kanale YouTube’owym o tej samej nazwie utwór „Nieboskłon” zdobył prawię 5 milionów wyświetleń.

Piosenkę wykonali: Organek, Monika Brodka oraz Piotr Rogucki. „Nieboskłon” znalazł się na pierwszym miejscu listy Ads Leaderboard lipca 2017 roku.

Drugie miejsce w tej klasyfikacji zajął spot Allegro „Jezu, jak się cieszę”, cover wykonany przez  Atanasa Valkova & Skubasa.

Ostatnie miejsce na podium należy do  Fanty. W klipie występują gwiazdy nowego pokolenia do współpracy firma zaprosiła Julię Wieniawę, Adama Zdrójkowskiego, Stuarta Burtona, Marcina Dubiela, Sylwię Lipkę, Sylwię Przybysz oraz Jeremiego i Artura Sikorskiego.

To zestawienie pokazuje, że do odbiorców młodego pokolenia (zalicza się do nich większość użytkowników YouTube) trafiają skoczne piosenki w wykonaniu popularnych muzyków. Teksty piosenek nie traktują o produkcie, jednak słuchając ich, odbiorca ma świadomość, że ten „fajny” utwór który wpadł mu w ucho powstał by reklamować dany produkt. Taka koncepcja wydaje się trafiona. Delikatnie nasuwające markę klipy lepiej trafiają do millenialsów niż nachalna reklama.

Comments

comments

76
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...