„Nieboskłon”- najczęściej klikana reklama na polskim YouTube. Muzyczne reklamy robią furorę

Redakcja PR - 23.08.2017
58

"Nieboskłon"- najczęściej klikana reklama na polskim YouTube. Muzyczne reklamy robią furorę

W czerwcu bieżącego roku opublikowano najnowszy teledysk z utworem promującym trasę koncertową z cyklu Męskie Granie. Na kanale YouTube’owym o tej samej nazwie utwór „Nieboskłon” zdobył prawię 5 milionów wyświetleń.

Piosenkę wykonali: Organek, Monika Brodka oraz Piotr Rogucki. „Nieboskłon” znalazł się na pierwszym miejscu listy Ads Leaderboard lipca 2017 roku.

Drugie miejsce w tej klasyfikacji zajął spot Allegro „Jezu, jak się cieszę”, cover wykonany przez  Atanasa Valkova & Skubasa.

Ostatnie miejsce na podium należy do  Fanty. W klipie występują gwiazdy nowego pokolenia do współpracy firma zaprosiła Julię Wieniawę, Adama Zdrójkowskiego, Stuarta Burtona, Marcina Dubiela, Sylwię Lipkę, Sylwię Przybysz oraz Jeremiego i Artura Sikorskiego.

To zestawienie pokazuje, że do odbiorców młodego pokolenia (zalicza się do nich większość użytkowników YouTube) trafiają skoczne piosenki w wykonaniu popularnych muzyków. Teksty piosenek nie traktują o produkcie, jednak słuchając ich, odbiorca ma świadomość, że ten „fajny” utwór który wpadł mu w ucho powstał by reklamować dany produkt. Taka koncepcja wydaje się trafiona. Delikatnie nasuwające markę klipy lepiej trafiają do millenialsów niż nachalna reklama.

Comments

comments

58
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...